|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ ۵۲ انفجار ظرف ۲۴ ساعت در آتشفشان "مراپی"

کوه آتشفشان مراپی در جزیره جاوه اندونزی بار دیگر فوران کرد و طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ انفجار در آن رخ داد.فوران کوه آتشفشان مراپی در شهر یوگیاکارتا در جزیره جاوه اندونزی موجب انتشار دود و خاکستر در این منطقه شد.

تصاویر/ فریب مرگ با خوابیدن در تابوت

یک زن شرکت کننده در این رویداد نیز گفت یک فالگیر به او گفته که جانش در خطر است و باعث شده که استرس پیدا کند، شرکت در مراسم باعث شده که احساس بهتری داشته باشد.

تصاویر/ اعتراضات کشاورزان هندی در روز جمهوری

ده‌ها هزار کشاورز هندی در اعتراض به اصلاحات جنجالی کشاورزی، کاروانی از تراکتورها را در حومه دهلی‌نو به حرکت درآوردند. کشاورزان عصبانی از قوانینی که آنها را کمک به خریداران خصوصی و بزرگ به بهای قربانی کردن تولیدکنندگان می‌دانند، حدود دو ماه است که در حومه دهلی‌نو کمپ زده‌اند.راهپیمایی اعتراضی که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مصادف با جشن روز جمهوری برگزار شده است.

تصاویر/ تولید انبوه ربات‌های انسان‌نمای سوفیا

ربات انسان‌نمای سوفیا در سال ۲۰۱۶، شناخته شده و مشهور شد. اکنون شرکت " هانسون رباتیک" که این ربات را توسعه داده است قصد تولید انبوه ربات‌هایی شبیه سوفیا تا پایان سال جاری میلادی را دارد."سوفیا"(Sophia) ربات انسان نمایی که توسط شرکت هنگ‌کنگی "هانسون رباتیک" طراحی و توسعه یافته است و برای ظاهر و رفتار انسان مانندش مشهور شده، اخیراً هنگام بازدید از آزمایشگاهی در هنگ‌کنگ که در آن توسعه یافته حرف‌های جالبی زد، سوفیا هنگام بازدید از آزمایشگاهی در هنگ کنگ که در آن توسعه یافته گفت: ربات‌های اجتماعی مانند من می‌توانند از بیماران یا افراد مسن مراقبت کنند، من حتی در شرایط دشوار می‌توانم به برقراری ارتباط، درمان و انگیزش اجتماعی کمک کنم.

تصاویر/ تظاهرات حامیان ناوالنی در چندین شهر روسیه

به دنبال فراخوان مخالفان دولت روسیه برای اعتراض به دستگیری و حبس الکسی ناوالنی فعال سیاسی مخالف دولت، هزاران نفر در چندین شهر روسیه اقدام به برپایی تظاهرات کردند.معترضان با حضور در خیابان‌های مسکو و چند شهر دیگر روسیه خواستار آزادی ناوالنی شدند.

تصاویر/ کوره سوزاندن اجساد کرونایی

در زوریخ حدود ۹۰ درصد قربانیان کرونا در کوره سوزانده می‌شوند. تابوت‌ها در سه اتاق سرد نگهداری می‌شوند و در یکی از اتاق‌ها نیز خانواده و بستگان فرد قربانی با او وداع می‌کنند.

تصاویر/ حاشیه‌هایی از رفتن ترامپ از کاخ سفید

ترامپ پیش از ترک واشنگتن دی سی که به معنای پایان یافتن دوره ریاست جمهوری او خواهد بود در فرودگاه اندروز و قبل از سوار شدن به هواپیمای اختصاصی رئیس جمهوری برای آخرین بار به مقصد فلوریدا، از آنچه دستاورد‌های دولت خود خواند دفاع کرد و گفت که دولت آینده موفق خواهد بود، زیرا ما زیرساخت‌ها و پایه‌های موفقیت آن را فراهم کرده ایم.

تصاویر/ بازداشت افراد حمله کننده به کنگره آمریکا

بر اساس این گزارش، اف‌بی‌آی اعلام کرده است که نیکولاس مونکادا دانشجوی ۲۰ ساله اوایل روز دوشنبه در خانه‌اش بازداشت شده است. مونکادا پیش از این پستی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود که نشان می‌داد در ساختمان کنگره حضور داشته است.

تصاویر/ کشف بزرگ باستانی دیگر در سقاره مصر

مقامات مصر از کشف یک گنجینه جدید شامل تابوت‌های باستانی با قدمت بالای سه هزار سال از محوطه باستان‌شناسی سقاره در این کشور خبر دادند.کشفی که به گفته زاهی حواس مصرشناس معروف، تاریخ را بازنویسی می‌کند، در این کاوش، بیش از ۵۰ تابوت چوبی متعلق به دوران پادشاهی نوین مصر (قرن شانزده تا ۱۱ پیش از میلاد)، در یک آرامگاه چاهی پیدا شد.

تصاویر/ مهار آتش سوزی در خیابان شوش

سوله‌های یک بنگاه باربری در خیابان شوش تهران عصر سه شنبه دچار حریق شد که با تلاش آتش نشانان مهار شد.این انبار بزرگ باربری به وسعت ۱۲ هزار متر ، ستون‌های نا ایمنی داشته و با ورق‌های شیروانی به انبارهای کوچک و بزرگی تبدیل شده بود. در این انبارها انواع کالاهای قابل اشتعال، همچون روغن موتور و لاستیک ماشین انبار شده بود.

تصاویر/ خسارات زلزله شدید ۶.۲ ریشتری در اندونزی

زلزله ۶.۲ ریشتری جزیره «سولاوسی» در اندونزی را لرزاند، تاکنون دست کم ۴۲ کشته و صدها زخمی بر جای گذاشته است.مرکز زلزله نگاری اروپا- مدیترانه اعلام کرد که زمین لرزه‌ای با قدرت ۶.۲ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ساعت یک بامداد جمعه به وقت محلی جزیره کوهستانی «سولاوسی» اندونزی را لرزاند.

تصاویر/مراسم تشییع پیکر فوتبالیست هرمزگانی

حمیدرضا خدمتکاری مهاجم اسبق تیم های صنعت نفت آبادان، تراکتورسازی تبریز، شهرداری بندرعباس و تیم ملی جوانان کشورمان در سن ۴۱ سالگی در صانحه تصادف در گذشت. مراسم تششیع و خاکسپاری در میان دوستداران و نردم شهر بندرعباس برگزار شد.
3 صفحه