|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۸
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر شامگاه ۲۲ بهمن ماه همانند سال‌های قبل در مرکز همایش‌های برج میلاد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان سینمایی و پیروز حناچی شهردار تهران برپا شد ولی امسال مراسم پایانی هم مثل خود جشنواره با پروتکل‌های خاص بخاطر شیوع کرونا روبرو بوده است.

تصاویر/ خاکسپاری پیکر قربانیان ایزدی داعش در عراق

پیکرهای ۱۰۴ نفر از ایزدی‌های قربانی گروه تروریستی داعش در مراسم ویژه ای با حضور مسئولان عراقی و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق و شماری از دیپلمات‌ها در منطقه «سنجار» در شمال غربی استان نینوای این کشور به خاک سپرده شد.

نصاویر/ هفتمین روز جشنواره فیلم فجر

نشست پرسش و پاسخ فیلم های «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی و «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی عصر شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.نشست پرسش و پاسخ فیلم «خط فرضی» ساخته فرنوش صمدی با حضور کارگردان، سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی، آزیتا حاجیان، امیررضا رنجبران، آیرین جاهد (بازیگر)،میثم مولایی (تدوین‌گر)، سارا خالدی (طراح لباس)، سیامک کاری‌نژاد (طراح صحنه) عصر شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.نشست پرسش و پاسخ فیلم «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی با حضور این کارگردان، باران کوثری، حامد بهداد، نادر سلیمانی، بهرنگ علوی، علی راد (بازیگران)، میرولی‌الله مدنی (تهیه‌کننده)، امید گل‌زاده (طراح چهره‌پردازی)، ارسلان امیری (فیلم‌نامه‌نویس) عصر شنبه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

تصاویر/ عکس های آرشیوی از مرحوم علی انصاریان

«علی انصاریان» پیشکسوت فوتبال ایران پس از روزها نبرد نافرجام با ویروس مهلک کرونا چهارشنبه شب در تهران درگذشت. او دومین ورزشکار پیشکسوت فوتبال کشور است که در روزهای اخیر از دنیا می رود. پیش از انصاریان، «مهرداد میناوند» تسلیم کرونا شده بود.

تصاویر/ خاکسپاری پیکر مرحوم علی انصاریان

علی انصاریان مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدت کوتاهی را هم برای استقلال بازی کرد به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا روز گذشته در سن ۴۳ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.مراسم خاکسپاری انصاریان از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز پنجشنبه در بهشت زهرا آغاز شد و پیکر این بازیکن سابق فوتبال ایران در قطعه ۲۲۲ در کنار آرامگاه پدرش قرار گرفت.در این مراسم باوجود درخواست خانواده انصاریان، جمع زیادی از دوستان وی و همچنین اهالی فوتبال حضور داشتند.

تصاویر/ جشنواره فیلم فجر در شوک درگذشت انصاریان

چهارمین روز سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، چهارشنبه ۱۵ بهمن، در سالن اصلی برج میلاد برگزار شد.چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر در مرکز همایشهای برج میلاد در حالی سپری شد که خبر درگذشت علی انصاریان فوتبالیست پیشکسوت و بازیگر سینما مراسم را تحت تاثیر قرار داد.

تصاویر/ مراسم افتتاح ضلع شمالی ساختمان پلاسکو

مراسم افتتاح ضلع شمالی ساختمان پلاسکو پیش از ظهر چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ همزمان با ایام الله دهه فجر و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور استاندار تهران، کسبه ساختمان و جمعی از مردم و مسئولین برگزار شد.ساختمان پلاسکو، در ۳۰ دی ۱۳۹۵ دچار حریق شد و فرو ریخت. در این حادثه تعدادی از کسبه و آتش نشانان به شهادت رسیدند.

تصاویر/ نشست خبری هیئت سیاسی طالبان در تهران

هیئت سیاسی طالبان که به تازگی به تهران سفر کرده است، پس ازدیدار با مقامات کشورمان، در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند. در این نشست خبری، سهیل شاهین، عبدالحق وثیق و ملا خیرالله خیرخواه اعضای تیم مذاکره کننده طالبان حضور داشتند.

تصاویر/ اولین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

اولین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بعد از ظهر دوشنبه با نمایش دو فیلم رمانتیسم عماد و طوبی به کارگردانی و نویسندگی کاوه صباغ‌زاده و بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی در برج میلاد تهران برگزار شد.یکی از بازیگران فیلم "رمانتیسم عماد و طوبی" علی انصاریان بر اثر ابتلا به کرونا روزهای سختی را می‌گذراند.
2 صفحه