کد خبر: ۹۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا با اشاره به تنوع روش های فروش افزود: در این طرح خودروهای جدید گروه خودرو سازی سایپا با شرایط فروش متنوع اعم از پیش فروش، تک ودیعه ای و دو ودیعه ای با قیمت قطعی و زمان تحویل مناسب و همچنین تسهیلات بدون بهره در اختیار مردم عزیز قرار خواهد گرفت.
مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا از رشد چشمگیر فروش گروه خودروسازی سایپا در سال 95 خبر داد.
  
به گزارش سایپا نیوز، رضا تقوی گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در سال گذشته و استراتژی های جدید گروه خودروسازی سایپا در سال 95  توانسته ایم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد چهار برابری در بخش فروش برخوردار شویم.

 وی با اشاره به افزایش سهم بازار گروه سایپا افزود: بی شک می توان سایپا را یکه تاز بازار خودرو در فروردین 95 دانست که این امر سبب خروج رکود بازار خودرو نیز شده است.

تقوی ضمن قدردانی از حمایت شبکه گسترده نمایندگی های گروه سایپا گفت: بازگشت بازار خودرو سبب رونق مضاعف در این بخش شده است.

وی همچنین از استقبال هموطنان گرامی از شرایط فروش ویژه و خاص بهاره سایپا نیز خبر داد و افزود:  در راستای کسب رضایتمندی مشتریان گرامی، گروه خودرو سازی سایپا اقدام به برقراری شرایط ویژه بهاره نمود که در همان ساعات اولیه به دلیل شرایط استثنایی این طرح با استقبال بسیار مناسب هموطنان روبرو شد.

مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا با اشاره به تنوع روش های فروش افزود: در این طرح خودروهای جدید گروه خودرو سازی سایپا  با شرایط فروش متنوع اعم از پیش فروش، تک ودیعه ای و دو ودیعه ای با قیمت قطعی و زمان تحویل مناسب و همچنین تسهیلات بدون بهره در اختیار مردم عزیز قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: در این طرح خودروهایی نظیر گروه X100  X200، سراتو، آریو و H200 و محصولات خانواده رنو از قبیل تندر 90، پارس تندر و ساندرو گنجانده شده که با تسهیلات بلند مدت و سود مشارکت بالا به مشتریان ارائه می شود.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب که شرایط فوق هم اکنون جاری می باشد افزود: هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی های گروه خودرو سازی سایپا در سراسر کشور و یا با مراجعه به سایت www.saipacorp.com اقدام به ثبت نام نمایند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین