|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۹۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
سرهنگ "عبدالعی روانبخش" فرمانده انتظامی شهرستان، گفت: با کسب خبری مبنی بر وقوع یک مورد اخاذی در سطح شهر کرمان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 19 قرار گرفت.
زن جوان که به عنوان طعمه با پنج مرد دیگر باند اخاذی را تشکیل داده بودند و پسران جوان را به دام می انداختند، دستگیر شدند.

 سرهنگ "عبدالعی روانبخش" فرمانده انتظامی شهرستان، گفت: با کسب خبری مبنی بر وقوع یک مورد اخاذی در سطح شهر کرمان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 19 قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مأموران از شاکی و نحوه انجام اخاذی مشخص شد وی که یک پسر جوان است که توسط خانواده ای مورد اخاذی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ادامه داد: طبق اظهارات متهم و شواهد موجود، این شخص در حال تردد در خیابان بوده که خانمی جلوی وی را می گیرد و با اعلام اینکه کلیدهایش جا مانده از وی درخواست می کند در خانه را برایش باز کند.

سرهنگ روانبخش ادامه داد: پس از بالا رفتن پسر جوان از در و در حالی که وی داخل حیاط بوده عده ای از راه می رسند و وی را به جرم رابطه نامشروع با آن خانم مورد ضرب و شتم و اخاذی قرار داده و با خودرو از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش های شبانه روزی مأموران افزود: روز گذشته با اطلاعات بدست آمده و با یک سری اقدامات تخصصی، اعضاء این باند شامل پنج مرد و یک زن شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ روانبخش گفت:  اموال مسروقه شامل تلفن همراه و مقادیری وجه نقد از خودروی متهمان کشف و اعضاء باند که در ابتدا منکر هرگونه اخاذی بودند در بازجویی های تخصصی پلیس و در مواجهه با شواهد موجود لب به اعتراف گشودند و به انجام اخاذی برنامه ریزی شده اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص پرونده این باند و سایر جرائم اعضاء آن در جریان است.

وی در خاتمه از شهروندان خواست تا از اعتماد بیجا به افراد ناشناس بپرهیزند و زمینه سوء استفاده های احتمالی را کاهش دهند.
منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین