|
|
امروز: يکشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۹
کد خبر: ۹۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
مطالعات عمیق‌تر در نظرسنجی شرکت Fluent نشان می‌دهد از میان 2578 فردی که مورد بررسی قرار گرفتند، تنها هشت درصد ساعت اپل داشتند و همان‌طورکه از نظرات جمعیت مورد مطالعه در نظرسنجی مشخص بود، دلیل اصلی نداشتن ساعت اپل، قیمت این وسیله است.
65درصد از دارندگان ساعت اپل، نمونه جدید آن را خریداری خواهند کرد.

مصرف‌کنندگان وفادار اپل به احتمال زیاد محصولی جدیدی را که این شرکت در چرخه نسبتا قابل پیش‌بینی هر ساله خود عرضه می‌کند خریداری خواهند کرد و با توجه به دومین مدل ساعت اپل، تعداد زیادی از دارندگان اولین نسل ساعت اپل، ساعت خود را به مدل جدید ارتقا خواهند داد.

بر اساس نظرسنجی انجام‌شده در اینترنت توسط شرکت کسب مشتری Fluent که در وب‌سایت تک تایمز منتشر شده است، 62 درصد از دارندگان فعلی ساعت اپل می‌گویند که نسخه بعدی ساعت اپل را خریداری خواهند کرد، حتی اگر هیچ چیزی در مورد آن ندانند و در اینجا وجود دارد موضوعی بسیار قوی به نام وفاداری وجود دارد.

مطالعات عمیق‌تر در نظرسنجی شرکت Fluent نشان می‌دهد از میان 2578 فردی که مورد بررسی قرار گرفتند، تنها هشت درصد ساعت اپل داشتند و همان‌طورکه از نظرات جمعیت مورد مطالعه در نظرسنجی مشخص بود، دلیل اصلی نداشتن ساعت اپل، قیمت این وسیله است.

بر اساس اطلاعات سایر پاسخ‌دهندگان به بررسی انجام‌شده توسط شرکت Fluent، هشت درصد صاحب ساعت‌های هوشمندی معلق به سایر تولیدکنندگان بودند. 84 درصد باقی‌مانده نیز اصلا گوشی هوشمند نداشتند. این موضوع، شرکت اپل را با پایگاه بزرگی از مصرف‌کنندگان بر جا می‌گذارد که می تواند محصولات خود را حتی بیش از پیش به فروش برساند.

انتظار می‌رود که شرکت اپل، نسل بعدی ساعت خود را در ماه ژوئن و در طول رویداد سالانه WWDC رونمایی کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین