|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۹۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی از بیم حمله‌های سایبری گروهی موسوم به "آنونیموس" در روز 7 آوریل (فردا)، به حال آماده باش درآمده اند.
 دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی از بیم حمله‌های سایبری گروهی موسوم به "آنونیموس" در روز 7 آوریل (فردا)، به حال آماده باش درآمده اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این گروه از هکرها هفتم آوریل هر سال رژیم صهیونیستی را هدف قرار می دهد.

این حمله‌ها که به نشانه همبستگی با فلسطینی‌ها روی می دهد، در گذشته به مسدود شدن سایت‌های دولتی رژیم صهیونیستی از جمله سایت وزارتخانه‌های جنگ و امور خارجه این رژیم منجر شده است.

یک مقام آژانس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت) به خبرگزاری فرانسه گفت: برای همه نوع حمله‌ای آماده هستیم.

قرار است دهها کارشناس از بخش‌های خصوصی و دولتی به همراه هکرهای صهیونیستی فردا در تل آویو گردهم آیند تا حمله‌های احتمالی سایبری را رصد کنند و به شرکت‌ها و موسسه‌های آسیب دیده از این حملات مشاوره دهند.

حمله های سایبری 7 آوریل علیه نهادهای صهیونیستی برای اولین در سال 2013 روی داد.

در همین حال، "گادی آیزنکوت،" رییس ستاد مشترک نیروی امنیتی رژیم صهیونیستی (آی دی اف) از عملیاتی شدن روند تشکیل واحد امنیت سایبری برای دفاع از زیرساخت‌های مهم این رژیم در برابر حملات سایبری خبر داده است.

به گفته وی، روند تشکیل این واحد در قالب 8 یگان ویژه سایبری آغاز شده است و مسئولیت آن دفاع از زیرساخت های حیاتی رژیم صهیونیستی مانند آب، برق، بانک ها، خطوط تلفن و ... در برابر حملات سایبری است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین