|
|
امروز: چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵
کد خبر: ۹۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
محمدرضا عامریان اظهار داشت: با توجه به سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به استان سمنان این ستاد به‌منظور سازماندهی دانش‌آموزان علاقه‌مند به حضور در استقبال از رئیس جمهور به استان سمنان تشکیل می‌شود.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان از تشکیل ستاد استقبال دانش‌آموزی از رئیس‌جمهور خبر داد.

محمدرضا عامریان  اظهار داشت: با توجه به سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به استان سمنان این ستاد به‌منظور سازماندهی دانش‌آموزان علاقه‌مند به حضور در استقبال از رئیس جمهور به استان سمنان تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرود ویژه خیرمقدم به رئیس جمهور و هیئت دولت در جایگاه تعیین شده از سوی مسئولان برگزاری سفر هیئت دولت توسط دانش‌آموزان پیشتاز و فرزانه استان سمنان خوانده می‌شود تصریح کرد: سازمان دانش‌آموزی استان سمنان به‌عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی تمام تلاش خود را در راستای ساماندهی مناسب دانش‌آموزان در آیین استقبال از رئیس جمهور به کار خواهد بست.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با بیان اینکه سمنان به‌عنوان زادگاه رئیس جمهور از شرایط ویژه‌ای برخوردار است تصریح کرد: به‌طور حتم مردم و دانش‌آموزان استان سمنان استقبال بسیار مناسبی از رئیس جمهور خواهند داشت.

به‌گفته عامریان این دانش‌آموزان برای سفر احتمالی هیئت دولت به این استان که تاکنون نیمه نخست اردیبهشت امسال اعلام شده است؛ آماده می‌شوند تا سرود همگانی ویژه این سفر را بخوانند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین