|
|
امروز: يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۸۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
رئیس جمهوری در حاشیه بازدید از طرح نوار ساحلی غرب جزیره کیش گفت: دولت تمام تلاش خود را برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بکار می گیرد
رئیس جمهوری در حاشیه بازدید از طرح نوار ساحلی غرب جزیره کیش گفت: دولت تمام تلاش خود را برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بکار می گیرد

به گزارش عصردوشنبه پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی افزود: در نشست روز سه شنبه رؤسای مناطق آزاد کشور در جزیره هندورابی، اقدامات انجام شده در چارچوب بند 11 سیاست های اقتصاد مقاومتی بررسی می شود.

وی ادامه داد: بند 11 سیاست های اقتصاد مقاومتی به مناطق آزاد و نقش آنها در تقویت بنیه اقتصادی کشور با جذب فناوری و سرمایه و تلاش برای صادرات و تولید اختصاص دارد.

روحانی اظهار داشت: در جلسه رؤسای مناطق آزاد کشور برنامه هایی که به اجرای بند 11 شتاب می دهد بررسی و نهایی می شود.

رییس جمهوری همچنین به جزئیات طرح های تصفیه خانه ده هزار مترمکعبی، شرکت دانش بنیان «همانندسازی بافت»، طرح اصلاح و بهسازی نوار ساحلی غرب جزیره کیش، هتل ترنج و احداث نیروگاه تولید برق و آب که امروز مورد بازدید قرار گرفتند، اشاره کرد.

**بازدید روحانی از طرح احداث نیروگاه تولید برق و آب در جزیره کیش

روحانی همچنین در ادامه سفر به جزیره کیش از طرح احداث نیروگاه تولید برق و آب در جنوب این جزیره بازدید کرد.

این نیروگاه با ظرفیت یکصد مگاوات برق در 20 هزار متر مکعب آب در روز در دست احداث است. هزینه ساخت این نیروگاه یک هزار و 700 میلیارد ریال برآورد شده است. رییس جمهوری همچنین روز دوشنبه از ساحل سیمرغ در شمال شرقی جزیره دیدن کرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین