|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۷
»
کد خبر: ۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: روحانی برای انتخاب اعضای کابینه خود اعتدال را رعایت کرده و بیشتر از افراد با تجربه استفاده کرده است.
تدبیر و امیدلاهوتی اظهار داشت: در انتخاب بعضی از وزرا از قبیل بهداشت و درمان، علوم، نفت و ... ابهاماتی وجود دارد؛ اما تا روز دوشنبه که روز گرفتن رای اعتماد است با رای زنی های نمایندگان مجلس برطرف و منجر به نتیجه مثبت خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این افراد از افراد با تجربه هستند و حتی در گذشته در مقامی بالاتر از وزیر بودند، گفت: البته معایبی هم در انتخاب این اعضا وجود دار؛د اما امیدورایم به مراتب برطرف خواهد شد.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متوسط سنی کابینه روحانی نسبت به کابینه احمدی نژاد بیشتر است و دولت احمدی نژاد جوانترین دولت بود.

 

لاهوتی گفت: با تجربه بودن کابینه جدید عدم جوان بودن را می پوشاند.

 

وی با توجه به اینکه همه ما اعم از مردم، دانشجویان، مسئولان و نمایندگان مجلس باید به دولت کمک کنیم، گفت: مردم در بلاتکلیف هستند و ما باید به دولت کمک کنیم که هر چه زودتر کشور را از بلاتکلیفی در بیاوریم.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در روز دوشنبه صبح و عصر جلسه علنی برگزار خواهد شد، گفت: ما برای رسیدن به هدف که هدفی مشترک است، راه درست را انتخاب کنیم.

 

لاهوتی افزود: برای رسیدن به هدف و راه درست باید مسیرهای مختلفی را طی کنیم و با توجه به دشمنی هایی که در طول مسیر راه ایجاد شده ما از خط قرمز ها عبور کردیم و باید با همدلی و همفکری پایبند به اصول باشیم.

 

وی با بیان اینکه بعضی از افراد معتقدند که تعدادی از اعضای کابینه ازعوامل فتنه 88 هستند، گفت: این درست نیست؛ زیرا نباید با این دید به افراد نگاه کر؛د زیرا حتی افرادی که در انتخابات سال 88 حضور داشتند، همه از شورای نگهبان تایید شده بودند و حتی بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه اعلام موضع کردند و راه خود را که همان راه درست و وفاق ملی و کمک به نظام بود، انتخاب کردند.

 

این نماینده مجلس گفت: همه ما بخصوص دانشجویان و دانشگاهیان باید با توجه به فعالیت در عرصه های علمی و با همدلی و وفاق ملی فضای کشور را برای کار آماده کنیم.

منبع: دانشجو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین