|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۸۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای سوم تا پنجم اسفندماه 94 خبر داد.
حسین توکلی با اشاره به اختصاص مهلت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون مذکور گفت: به منظور مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که در آزمون ارشد سال 95 ثبت‌نام نکرده‌اند، امکان ثبت‌نام در روزهای سوم، چهارم و پنجم اسفندماه مجددا فراهم شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشره مربوط در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 در روز دوشنبه 16 آذرماه 94 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و روز چهارشنبه 25 آذرماه 94 پایان پذیرفت.

وی در پایان در مورد آمار ثبت‌نام کنندگان گفت: براساس شرایط و ضوابط اعلام شده، تعداد 70 هزار و 66 داوطلب برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام نموده‌اند که از این تعداد 366 هزار و 486 نفر زن و 333 هزار و 80 نفر مرد هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین