|
|
امروز: چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵
کد خبر: ۷۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
با وجود گذشت کمتر از یک ماه از اکران فیلم «خواب تلخ» این اثر همچنان مورد توجه مخاطبان است و فروش خوبی هم دارد.
خبرآنلاین: با وجود گذشت کمتر از یک ماه از اکران فیلم «خواب تلخ» این اثر همچنان مورد توجه مخاطبان است و فروش خوبی هم دارد.

«خواب تلخ» نخستین ساخته محسن امیریوسفی، محصول سال ۸۲ است و حالا، بعد از ۱۲ سال به گفته مخاطبینی که برای تماشای آن به سالن‌های سینما رفته‌اند، تازه و جدید است و تاریخ مصرف ندارد.

امیرشهاب رضویان، مدیریت پردیس سینمایی کوروش که از سینماهای نمایش‌دهنده این اثر سینمایی است، از میزان فروش آن ابراز رضایت می‌کند و می‌گوید: طی روزهای ۹ تا ۳۰ آذر «خواب تلخ» در پردیس کوروش به نمایش درآمده و بارها و بارها برای آن سانس فوق‌العاده در نظر گرفتیم.
 
رضویان همچنین تاکید می‌کند که فروش «خواب تلخ» نسبت به دیگر آثار اکران شده وضعیت بهتری دارد و در گروه هنر و تجربه توانسته توجه مخاطبان مختلفی را به خود جلب کند. با این حال اگر تبلیغات محیطی یا تلویزیونی داشت، قطعا شرایط از اینی که هست بهتر می‌بود.

گروه هنر و تجربه در دیگر شهرها نیز سینماهایی را در اختیار دارد، یکی از سینماها، سینمای سوره اصفهان است که به گفته مسئولین آن در یک ماه گذشته و بعد از اکران فیلم امیر یوسفی این سینما فروش بالایی داشته و مردم برای دیدن فیلم سینمایی «خواب تلخ» به سینما می‌روند.
این در حالی است که تا پیش از این صاحبان آثار سینمایی همیشه از فروش پایین فیلم‌هایشان در این سینما گلایه داشتند.

پردیس سینمایی چارسو در تهران نیز روزانه دو سانس را برای این فیلم در نظر گرفته که با نگاهی به بلیت‌‌های فروخته شده آن می‌توان به استقبال مخاطبان پی برد.

این فیلم امشب سه‌شنبه (۱ دی‌ماه) نیز باز در پردیس کوروش و چارسو سانس‌های فوق‌العاده دارد، با این حال، از آن‌جایی که گروه هنر و تجربه رقم دقیقی از میزان فروش فیلم‌های این گروه را تاکنون منتشر نکرده، تنها می‌توان بر اساس واقعیت‌هایی که در سینماهای مختلف می‌توان دید، به این نتیجه رسید که «خواب تلخ» محسن امیریوسفی حالا به رویایی شیرین نه تنها برای گروه هنر و تجربه که کل سینمای ایران تبدیل شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین