|
|
امروز: يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۷۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
استاندار تهران از اجرای طرح پاکسازی پایتخت از وجود معتادان متجاهر خبر داد و گفت: طرح ساماندهی معتادان متجاهر طی دو مرحله در سطح استان اجرا و عملیاتی می شود که اولویت نخست طرح، ساماندهی و پاکسازی معتادان زن متجاهر است.
از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سیدحسین هاشمی در شورای مشورتی هماهنگی آسیب های اجتماعی استان تهران افزود: دراولویت نخست پاکسازی زنان معتاد متجاهر در دستور کار قرار دارد و این طرح به زودی در مکانی که پیش بینی شده اجرایی می شود.

هاشمی با بیان اینکه ساماندهی معتادان متجاهر در استان تهران در دو فاز عملیاتی می شود اظهار کرد: همزمان در فاز دوم اجرای طرح، مردان معتاد متجاهر نیز از سطح شهر تهران پاکسازی خواهند شد.

استاندار تهران تصریح کرد: در محدوده زمانی مشخص قرار است با اجرای برنامه های پیش بینی شده ، فضای تهران از وجود معتادان پاکسازی شود.

وی در مورد حضور گسترده معتادان شهرستانی در تهران نیز گفت: با هماهنگی رییس کل دادگستری استان تهران قرار است موضوع اعزام معتادان شهرستانی که در تهران حضور دارند در دادگستری مطرح و نحوه اعزام آنها مشخص شود.

هاشمی افزود: با برنامه های پیش بینی شده و اجرای طرح ساماندهی، تهران از معتادان متجاهر پاکسازی شده و معتادان ساماندهی خواهند شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین