|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۶۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
هرچه به 7 اسفند ماه نزدیک تر می شویم تب و تاب حضور در انتخابات هم در میان افراد و شخصیت ها بیشتر می شود و افراد از گروه ها و جریان های مختلف احساس وظیفه می کنند تا وارد میدان رقابت شوند.
هرچه به  7 اسفند ماه نزدیک تر می شویم تب و تاب حضور در انتخابات هم در میان افراد و شخصیت ها بیشتر می شود و افراد از گروه ها و جریان های مختلف احساس وظیفه می کنند تا وارد میدان رقابت شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، این روزها اهالی سیاست در حال گرم کردن خود برای رقابتی سخت و نفس گیر در اسفند ماه هستند که  انتخاباتی که هم سرنوشت مجلس خبرگان را مشخص خواهد کرد و هم سرنوشت مجلس شورای اسلامی.

هر دو انتخابات به اندازه کافی از حساسیت و اهمیت برخوردار است و شاید به دلیل همین اهمیت است که هر روز خبرهای متفاوتی در رابطه با افراد و شخصیت هایی که قرار است در این دو انتخابات شرکت کنند به گوش می رسد.

طبق اخبار و شنیدها وهمین طور از زبان استعفاهایی که به دلیل شرکت  در انتخابات مجلس  صورت گرفته تا امروز می توان گفت اهالی شوراهای شهر در میان داوطلبان برای کاندیداتوری مجلس دهم حرف اول را می زنند و بعد از آن، به نظر می رسد حضور حامیان دولت پررنگ باشد.

آماده باش اعتدالیون برای انتخابات

طبیعی است که بعد از هر انتخابات ریاست‌جمهوری، تلاش می‌شود تا مجلس بعدی مجلسی همسوتر با دولت باشد از این‌رو افراد و جناح‌هایی که دارای نقاط مشترک بیشتری با دولت تازه کار دارند خود را آماده می‌کنند تا سهم بسزایی در انتخابات مجلس داشته باشند و از این مسیر شرایط را برای رساندن دولت به اهدافی که گاه در کشاکش مسائل سیاسی یا فراموش می‌شود یا به تاخیر می‌افتد، هموارتر کنند.

 در هر صورت دولتی‌ها و حامیان دولت نیز پا در این میدان گذاشتند.

قدرتعلی حشمتیان ( تهران)، مشاور رئیس‌جمهور؛

مجید نصیرپور (سراب)، معاون معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور؛

محمود گلزاری (تهران)، معاونت جوانان وزارت ورزش؛ احمدعلی کیخا (تهران)،

معاون سازمان محیط زیست؛ احمد آوایی ( دزفول)، معاون وزیر صنعت و معدن؛

علی دهقان فارسی (شیراز)، رئیس جهاد کشاورزی شیراز؛

علی‌اصغر یوسف‌نژاد (ساری)، معاون پارلمانی وزیر اقتصاد؛

اسماعیل شوشتری )قوچان)، رئیس دفتربازرسی رئیس جمهور؛

قدرت‌ا... علیخانی (قزوین)، معاون پارلمانی رئیس مجمع تشخیص‌ مصلحت نظام؛ 

محمدصادق صالحی‌منش (قم) استاندار قم؛

 قدرت احمدیان (کرمانشاه)، مدیرکل استانداری کرمانشاه؛

 احمد صفری )کوزران)، بخشدار؛

رستم زرودی، مدیرکل بحران استانداری مازندران؛

ناصر نصیری پارس‌آباد (مغان)، فرماندار؛

مجید رحیمی، رئیس دانشگاه آزاد صفاشهر؛

دکتر نوالدین یوسفی، رئیس دانشکده حسابداری جوانرود؛

جلال ‌هاشمی طبس، فرماندار طبس؛ علی‌اکبر کریمی، بخشدار بوستان تهران؛

نورمحمد فردی بیرانوند، فرماندار شهر قدس؛

سیف‌ا... مطلبی، فرماندار میاندوآب؛ یدا... حسینی (مرودشت) ،

فرماندار و علی‌اکبر عسگری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تبریز.


معاون پارلمانی وزیر ارشاد در راه مجلس؟!

البته در کنار حضور افراد نزدیک به دولت در میان داوطلبان برای شرکت در انتخابات گاهی هم شایعاتی در رابطه با حضور افراد در فضای رسانه ای شکل می گیرد.

 این روزها سخن از کاندیداتوری معاون پارلمانی وزیر ارشاد به گوش می رسد. آن طور که گفته می شود گویا حسین نوش آبادی نیز تصمیم گرفته  از حوزه ورامین وارد فضای انتخاباتی شود. البته اگر این مسئله تحقق پیدا کند نوش آبادی باید با سید حسن نقوی حسینی، نماینده فعلی مجالس که از افراد نزدیک به جبهه پایداری می باشد به رقابت بپردازد.

البته بعد از مدت کوتاهی این خبر از سوی نوش آبادی تکذیب شد و گفت از مدیران وزارت ارشاد غیر از محمد حیدری، مدیرکل امور مجلس وزارت ارشاد، کسی عزم بر نمایندگی مجلس دهم ندارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین