|
|
امروز: جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۴
کد خبر: ۶۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
قهرمان پرتاب دیسک در رقابتهای جوانان کشور گفت: می توانستم در این مسابقات نتیجه بهتری به ثبت برسانم.
 امین آخوندزاده قهرمان پرتاب دیسک در رقابتهای جوانان کشور درباره برنامه ها و اهداف خود صحبت کرد.

آخوندزاده اظهار داشت: سطح مسابقات قهرمانی جوانان کشور در مواد پرتابی خیلی خوب بود. ورزشکاران با آمادگی بالایی برای رقابت حاضر شده بودند. درست است که من در پراب دیسک به عنوان قهرمانی رسیدم اما می توانستم عملکرد بهتری داشته باشم. در تمریناتم بیشتر از 52 متر نیز پرتاب می کردم. به همین دلیل روز مسابقات انتظارم از خودم بیشتر بود.

وی افزود: اهل استان یزد هستم اما در دانشگاه ساری درس می خوانم و مجاب هستم بخش بیشتری از تمرینات را در مازندران پیگیری کنم. عضو تیم دوومیدانی دانشگاه هستم و برای تمرین از امکانات دانشگاه استفاده می کنم. هر چند که چه در استان یزد و چه در مازندران از امکانات زیادی بهره نمی‌بریم.

پرتابگر یزدی کشورمان ادامه داد: در مازندران زیر نظر آقای محمد شکور خواه و در یزد نیز با آقای علی خلفی تمرین می کنم اما در حال حاضر تمرین ندارم و استراحت می‌کنم. از روز 10 آبان دور جدید تمرینات را آغاز خواهم کرد و امیدوارم بتوانم به ورودی جوانان جهان برسم. هر چند که رسیدن به این مهم مستلزم تمرینات است و کار ساده‌ای نیست.

آخوندزاده در پایان گفت: هدف و آروزی من حضور در بازیهای المپیک است. فکر می کنم این توانایی را دارم و رسیدن به المپیک دور از دسترس نیست.

منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین