|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۹
کد خبر: ۶۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
معاون فنی ایرانسل گفت: ایرانسل با ورود به نسل‌های جدید ارتباطی و طرف قرارداد بودن با 40 شرکت تأمین کننده محتوا در نظر دارد تلویزون اینترنتی و کیف پول همراه را هم راه‌اندازی کند.
علی اصغر عینی پور در دومین نشست فعالان بخش فاوای کشور با بیان اینکه ایرانسل 45 میلیون مترک فعال و 86 درصد پوشش جمعیتی دارد، اظهار کرد: بالغ بر 19 هزار سایت BTS در ارتباط با نسل دوم و از شهریور ماه سال گذشته که پروانه ارتقا به نسل‌های بالاتر ارتباطی را دریافت کردیم، 4500 سایت 3G داریم.

وی در ارتباط با رومینگ اپراتور دوم موبایل گفت: برای مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی با 421 اپراتور بین‌المللی قرارداد رومینگ داریم و در زمینه رومینگ دیتا نیز با 215 اپراتور خارجی قرارداد منعقد کرده‌ایم.

معاون فنی ایرانسل با بیان اینکه بزرگترین اپراتور دیتای کشور هستیم گفت: در حوزه‌های 2G، 3G و LTE مجموعا 23 میلیون مشترک دیتا داریم و از کل مشترکان فعال، 13 میلیون از خدمات 3G استفاده می‌کنند.

او افزود: استفاده دیتای روزانه در این اپراتور به 330 ترابایت رسیده و استفاده از اینترنت موبایل نسل سوم رشدی بالغ بر 11 برابر 2G داشته است.

وی با بیان اینکه متوسط مصرف دیتا در 3G و LTE به نسبت قبل از راه‌اندازی این نسل‌ها 6 برابر رشد داشته است، در کلام پایانی گفت: اکنون با 40 شرکت تأمین کننده محتوا طرف قرارداد هستیم و در نظر داریم کیف پول همراه و تلویزیون اینترنتی را نیز راه‌اندازی کنیم.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین