|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
توزیع سود ۱۸ هزار میلیارد ریالی موسسه ی صندوق ذخیره فرهنگیان که حاصل مدیریت شایسته آقای غندالی است سبب شد تا نظر یکی از نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم را در این خصوص جویا شویم.
مدیریت صندوق ذخیره ی فرهنگیان می تواند الگویی برای نهادهای مالی دولتی باشد.

توزیع سود ۱۸ هزار میلیارد ریالی موسسه ی صندوق ذخیره فرهنگیان که حاصل مدیریت شایسته  آقای غندالی است سبب شد تا نظر یکی از نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم را در این خصوص جویا شویم.

امید کریمیان در گفتگو با شبکه ی اطلاع رسانی تدبیر و امید، در مورد توزیع سود ۱۸ هزار میلیارد ریالی موسسه  صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از نهادهای مالی دولت تدبیر و امید است که در بحث اقتصاد مقاومتی بسیار موثر عمل کرده است.

وی افزود:در دو سال گذشته این صندوق ۱۸ هزار میلیارد ریال سود بین اعضای خود توزیع کرده است که البته بخشی از این سود به خاطر محاسبه ی ارزش افزوده دارایی های موسسه بوده که خود همین موضوع نیازمند جسارت و پی گیری جدی در مجموعه ی صندوق ذخیره فرهنگیان است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم با اشاره به اخذ نشان زرین برترین سازمان تاثیر گذار در سرمایه گذاری های موثر توسط این نهاد گفت: دریافت این نشان خود مهر تاییدی است بر فعالیت های این صندوق که با همکاری موسسه اعتبارسنجی آلمانی انجام شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین