|
|
امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش جوانان در جمع استعدادیاب های فوتبال ایران گفت: آینده فوتبال ایران با وجود شما روشن تر خواهد شد.
از فدراسیون فوتبال، نصرالله سجادی در جلسه استعدادیاب های منتخب کشور، اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان اهمیت استعدادیابی را می داند اما این کار در دراز مدت با سرمایه گزاری به سرانجام خواهد رسید . در حال حاضر حدود 25 رشته ورزشی برنامه های استعدادیابی مدونی را در دست دارند در صورتی که قبلاً تنها 7 رشته دارای برنامه بودند. امیدوارم تفکر زود کاشتن و درو کردن از بین برود.

سجادی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع استعدادیاب ها گفت: کار اصلی شما معلمی است و این بسیار ارزشمند است. معلمان معمولاً بدون حاشیه کار خود را به انجام می رسانند و نتیجه کار برای آنها اهمیت دارد. آینده فوتبال ایران با وجود فعالیت شما روشن تر خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: کار استعدادیابی بسیار ارزشمند است و به فدراسیون فوتبال به دلیل تفکر آکادمیک در فوتبال پایه تبریک می گویم و امیدوارم این روند علمی در سایر فدراسیون ها نیز جاری شود.

جلسه استعدادیاب های منتخب فوتبال کشور امروز چهارشنبه با حضور سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، محمد علیزاده رئیس آکادمی ملی فوتبال ، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا و جمعی از استعدادیاب های منتخب کشور در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین