|
|
امروز: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۶۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
دبیر ستاد انتخابات کشور روز دوشنبه گفت: به زودی دوره های آموزشی و همایش های کاربردی برای برگزاری دو انتخابات پیش رو با حضور معاونان وزیر، فرمانداران و بخشداران به صورت منطقه ای تشکیل می شود.
از اداره کل روابط عمومی استانداری لرستان، «علی پورعلی مطلق» در همایش فرمانداران و بخشداران استان لرستان بر لزوم استفاده از تجربه ها و پیشنهادهای کاربردی برای برگزاری انتخابات تاکید کرد.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اسفندماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

وی گفت: وزارت کشور از دیدگاه صاحبنظران متعددی در قالب اتاق های فکر برای آسیب شناسی و برگزاری مناسب انتخابات پیش رو استفاده می کند.

برای نخستین بار است که دولت یازدهم از زمان روی کار آمدن در سال 1392، برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را بر عهده دارد.

دبیر ستاد انتخابات کشور تاکید کرد مردم به دولت تدبیر و امید اعتماد دارند و جامعه نیز تحقق برنامه های اعلام شده دولت را می خواهد.

وی ادامه داد: در برابر اعتمادی که مردم به ما دارند، متعهدیم به بهترین شیوه دو انتخابات پیش رو را برگزار کنیم و تمامی عوامل اجرایی، امانتدارانی صادق برای آرای مردم خواهند بود.

پورعلی مطلق که مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور نیز است، گفت: فرمانداران به عنوان مقام های دولتی که ریاست هیات اجرایی انتخابات را بر عهده گرفته اند، نقش کلیدی دارند.

وی افزود: قانون اینگونه معنا می یابد که وظیفه اصلی انتخابات را وزارت کشور برعهده دارد و پیاده کننده قانون انتخابات، فرمانداران هستند که ریاست هیات های اجرایی انتخابات را بر عهده دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین