|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۶۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران به خوبی توانست در مقابل استکبار از حقوق ملت ایران دفاع کند و باعث همواری راه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شود.
آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته زاهدان افزود: مهم نیست برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) برای ایران چه به همراه داشته، همین که صدای زوزه نتانیاهو و عربستان سعودی بلند شده خود موضوعی مهم و اثرگذار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رژیم صهیونیستی و حامیانش به ویژه عربستان سعودی از توافق حاصل شده ناراحت هستند که همین بهترین سند ارزش این توافق است.

وی با قدردانی از دیپلماتهای ایرانی اظهار داشت: مذاکره کنندگان هسته ای کشور با جدیت تمام از حقوق ملت ایران در مقابل زیاده خواهی غرب حمایت و خط قرمزهای نظام جمهوری اسلامی را رعایت می کنند.

آیت الله سلیمانی افزود: اصل مذاکرات هسته ای با مدیریت و نظارت رهبر معظم انقلاب توسط دیپلماتهای شجاع انجام شده و جای هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با تسلیت سالروز شهادت زائران خانه خدا به دستور آمریکا توسط ماموران آل سعود در سال 1366 نیز گفت: سالروز شهادت زائران مکه مکرمه یادآور هتک حرمت رژیم آل سعود به خانه خدا است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان همچنین با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) گفت: مسلمانان باید برای درس گرفتن از احادیث امامان معصوم(ع) و پیشوایان اسلام بیش از پیش تلاش کنند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به هشتم ذیحجه الحرام و سفر امام حسین(ع) از مکه به سمت عراق به جای شرکت در مراسم عرفه و بدعهدی مردم آن زمان با فرزند رسول الله افزود: باید شرایط زندگی امامان(ع) را مد نظر قرار دهیم و از مسیری که زمینه گمراهی دیگران شده درس بگیریم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین