|
|
امروز: چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۱
کد خبر: ۶۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
در دیدار روز جمعه محسن پاک آیین سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با شاهن مصطفی اف وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان چشم انداز همکاری های اقتصادی دو کشور بررسی شد .
وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان و سفیر جمهوری اسلامی ایران در باره مقدمات دهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی، تجاری و بشردوستانه ایران و جمهوری آذربایجان که قرار است در اواخر سال جاری میلادی در تهران برگزار شود ، بحث و تبادل نظر کردند .

در این دیدار قرار شد ، راهکارهای همکاری ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه های سرمایه گذاری ، صنعت نفت و گاز ، ترانزیت ، تجارت ،امور بانکی در این اجلاس بررسی و پیش نویس موافقتنامه های بررسی شده در 9 اجلاس ، نهایی و امضا شود .

شاهن مصطفی اف از سفر اخیر خود در اوایل ماه اوت گذشته به تهران و دیدار با حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران و وزیران ارتباطات ، نفت ، نیرو و راه و شهر سازی کشورمان ابراز رضایت کرد .

در این دیدار همچنین در باره نحوه اجرای مسایل مورد مذاکره در سفر وزیر اقتصاد و صنعت به ایران ، دیدار آتی هیات ایرانی از جمهوری آذربایجان در ماه اکتبر و نیز سفر آتی هیات جمهوری آذربایجان در اواخر سال جاری میلادی به تهران تبادل نظر شد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین