|
|
امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۸
کد خبر: ۶۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
ارتش الجزایر روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای از هلاکت 2 تروریست در شرق پایتخت این کشور خبر داد.
از الجزایر، ارتش این کشور در این بیانیه اعلام کرد: یک گروه از نیروهای ارتش ملی مردمی این کشور در نواحی روستای «عین الحمرا» در شهرک «برج منایل» در استان بومرداس موفق شدند در عملیاتی 2 تروریست را به هلاکت برسانند و ادوات نظامی آن ها را کشف و ضبط کنند.
وزارت دفاع الجزایر همچنین در این بیانیه افزود: نیروهای ارتش این کشور روز گذشته موفق شدند 26 قاچاقچی را دستگیر و 9 کامیون و 7 خودروی متعلق به آنها را کشف و ضبط کنند. همچنین بیش از 25هزار لبتر سوخت و 127 تن مواد غذایی نیز در مناطق «تمنرانست » و «برج باجی مختار» به وسیله نیروهای ارتش شناسایی و ضبط شد.
نیروهای امنیتی الجزایر روز گذشته نیز اقدام تروریست ها برای ورود سلاح های جنگی را به جنوب این کشور دفع و 6 تروریست را در شرق پایتخت بازداشت کردند.
وزارت دفاع الجزایر پیشتر تاکید کرده بود که برای تضمین امنیت الجزایر و ثبات در منطقه نیروهای مسلح این کشور می بایست با تمام تجهیزات لازم در مرزهای الجزایر با کشورهای همسایه مستقر شوند.
الجزایر علاوه بر مشکلات یاد شده اکنون در مرزهای جنوبی خود با یک جریان تندرو در تونس پس از انقلاب در این کشور روبه رو شده است که جبهه جدیدی در 965 کیلومتر مرز مشترک تونس و الجزایر به وجود آورده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین