|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۶۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
نیکبخت با اشاره به اینکه همه اعتبار مورد نیاز 43 طرح عمرانی بزرگ استان همدان اختصاص یافت ، افزود : برای آبرسانی به شهرها و سدهای استان که 12 طرح است یک هزارو 230 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
استاندار همدان دستاوردهای سفر رئیس جمهور به این استان را تشریح کرد.

محمد ناصر نیکبخت افزود : در سفر هیات دولت به استان همدان هشت هزارو 500 میلیارد ریال اعتبار عمرانی اختصاص یافت و این در حالی است که بودجه عمرانی همدان بدون در نظر گرفتن ماده 180 ، یک هزار و 50 میلیارد ریال است.


وی همچنین گفت: علاوه  بر این اعتبار هشت هزار و 820 میلیارد ریال دربخش مشارکت شرکت و سازمان های بزرگ در طرح های همدان در قالب سرمایه گذاری پیش بینی شد.


استاندار  همدان  از  اختصاص 12 هزار میلیارد ریال هم در قالب تسهیلات بانکی به این استان خبر داد و گفت : در مجموع ماحصل سفر هیات دولت به استان همدان 29 هزار و 320 میلیارد ریال بوده است.


نیکبخت با اشاره به اینکه همه اعتبار مورد نیاز 43 طرح عمرانی بزرگ استان همدان اختصاص  یافت ، افزود : برای آبرسانی به شهرها و سدهای استان که 12 طرح است یک هزارو 230 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.


وی تخصیص اعتبار ملی برای فاضلاب شهر فامنین و چهارخطه شدن مسیرمنتهی به غار علیصدر در سال 95 را از دیگر دستاوردهای مهم این سفر برای استان اعلام کرد.


مردم استان همدان سوم شهریور امسال میزبان رییس جمهور و جمعی از وزیران بودند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین