|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۳
کد خبر: ۶۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اعتبار بیمه روستایی باید با توجه به ایجاد تسهیلات جدید در این بخش افزایش پیدا کند.
دکتر حسن قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان ولی عصر(عج) تویسرکان در گفت و گو با ایرنا افزود: انتظار می رود تجدید نظری در سازمانهای بیمه صورت بگیرد و حداقل بیمه روستایی ارزش بیمه سلامت ایرانیان را پیدا کند.
وی اذعان کرد: بیمه روستاییان به هنگام مراجعه به مراکز درمانی شهری ارزش خاصی ندارد در حالی که بیمه سلامت ایرانیان که همه مردم را به صورت رایگان زیر پوشش حمایتی خود قرار داده ارزش بیشتری نسبت به بیمه روستایی دارد.
قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: به نظر می رسد با توجه به تسهیلات جدیدی که دولت در بخش بهداشت و درمان ایجاد کرده، ارزش بیمه روستایی در کمترین میزان خود به اندازه بیمه سلامت ایرانیان دارای ارزش و اعتبار باشد.
وی با اشاره به رضایت عمومی مردم از اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: بر اساس آمار رسمی مرکز ملی آمار ایران، اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت 75 درصدی عموم مردم کشور را به دنبال داشته است.
قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: این در حالی است که دیگر مراجع معتبر آماری نیز میزان رضایت عمومی از طرح تحول نظام سلامت را بین 70 تا 80 درصد اعلام کرده اند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (سه شنبه) همزمان با سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان همدان با حضور در تویسرکان از بیمارستان ولی عصر(عج) این شهرستان و اقدامات صورت گرفته در آن بر اساس طرح تحول نظام سلامت بازدید کرد و پس از حضور در کلینیک تخصصی این بیمارستان از نزدیک روند اجرایی ساخت بیمارستان جدید و 152 تختخوابه بیمارستان قائم را مورد بازدید قرار داد.
بیمارستان قائم تویسرکان که بر اساس گفته مدیر اداره راه و شهرسازی تویسرکان از 60 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است از سال 83 مراحل اجرایی خود را آغاز کرده و بر اساس اعلام وزیر راه و شهر سازی تا سال 95 به بهره برداری می رسد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در جریان این سفر قول مساعد برای تامین دستگاه سی.تی. اسکن برای بیمارستان ولی عصر(عج) تا پایان سال جاری را داد.
تویسرکان یکی از شهرستانهای استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است که در سال های اخیر با مشکلات متعددی در حوزه بهداشت و درمان خود روبه رو بوده است اما در دو سال اخیر با توجه به افتتاح اورژانس جدید بیمارستان ولی عصر(عج) و اجرای طرح تحول نظام سلامت شاهد تغییرات موثر و سازنده ای شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین