|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۲
کد خبر: ۶۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
مرکز اسلامی مادرید روز سه شنبه با محکوم کردن حمله در قطار آمستردام - پاریس تاکید کرد که جوانانی که در دام تروریسم می افتند شناختی از اسلام ندارند.
فرد مسلحی که روز جمعه گذشته در قطار آمستردام - پاریس قصد اقدام به حمله تروریستی داشت از سوی مسافران این قطار خلع سلاح و دستگیر شد.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری افه، مرکز اسلامی مادرید در بیانیه ای اعلام کرد که یک نسل از جوانان وجود دارند که در کشورهای غربی به دنیا آمدند یا همراه با پدر و مادر خود در غرب زندگی کردند و پس از یک شستشوی مغزی در دام تروریسم افتادند .
این بیانیه افزود: جوانانی وجود دارند که به دلایل مختلفی با مدل غربی سازش ندارند ، یک موضع تهاجمی اتخاذ می کنند و به همین دلیل تلاش می کنند که به ارتکاب قتل غیر نظامیان بپردازند.
مرکز اسلامی مادرید در این بیانیه تاکید کرد که به خاطر چند نفر نادان نباید تسلیم شد یا زندگی را متوقف کرد، منطق و توضیحی قانع کننده ای وجود دارد که بتواند رفتار یک نفر که نقشه می کشد که به جان بیگناهان در یک قطار پایان دهد را توجیه کند .
این نهاد اسلامی در اسپانیا از دولت ها و خانواده ها درخواست کرد که هر کار ممکن را انجام دهند تا که این جوانان یک نقش فعال در محیطی که زندگی می کنند داشته باشند با این هدف که از ترور و تروریسم دور شوند .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین