|
|
امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت تدبیر و امید، به حوزه بانوان، توجه ویژه ای داشته است.
قاسم سلیمانی دشتکی، عصر شنبه، در نشست هم اندیشی با بانوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دولت با اجرای طرح تحول نظام سلامت، برنامه جدیدی را برای ارتقای وضعیت جسمی و روحی زنان آغاز کرد.
وی تأکید کرد: اختصاص بخش قابل توجهی از بودجه کشور به این طرح، نشان دهنده اهمیت سلامت جامعه، به ویژه در حوزه بانوان دارد.
سلیمانی دشتکی افزود: وضعیت سلامت جسمی و روحی بانوان، به سلامت کل جامعه مربوط است.
وی تصریح کرد: ارتقای سلامت بانوان، باعث رشد کمی و کیفی وضعیت سلامت در سایر حوزه های جامعه می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اجرای طرح های حمایتی از بانوان در بخش های مختلف، افزایش وضعیت سلامت آنان را به دنبال دارد.
وی اضافه کرد: مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه بانوان موظفند تا نسبت به برنامه ریزی و اجرای اقدامات کارشناسی در زمینه ارتقای سلامت این قشر از جامعه، اقدامات لازم را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.
سلیمانی دشتکی عنوان داشت: دولت نیز، حمایت از طرح های علمی، کارشناسی و پژوهشی مرتبط با این موضوع را در اولویت قرار می دهد.
به گزارش ایرنا، در این نشست، تعدادی از بانوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را با هدف ارتقای وضعیت سلامت بانوان، ارائه دادند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین