|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۳
کد خبر: ۵۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون های جهان اسلام گفت: بیانات مقام معظم رهبری می تواند منشور حرکت و فعالیت رسانه های جهان اسلام باشد.
حجت الاسلام علی کریمیان روز سه شنبه در مراسم اختتامیه هشتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در سالن همایش های صدا و سیما افزود: گل سرسبد برنامه های این اجلاس دیدار با مقام معظم رهبری بود و بیانات ایشان می تواند منشور حرکت رسانه های جهان اسلام باشد.
وی وظیفه رسانه های اسلامی را دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم عنوان کرد و افزود: وظیفه رسانه های جهان اسلام انعکاس مظلومیت همه مظلومان جهان و مبارزه با جبهه رسانه ای استکبار است و بزرگترین افتخار در این مبارزه رسیدن به مقام شهادت است.
وی با اشاره به شعار ' پیامبر رحمت رسانه های مقاومت ' ، افزود: تلاش خواهیم کرد تا برگزاری اجلاس بعدی این شعار را در دستور کار خود قرار دهیم و در حد توان چهره رحمانی پیامبر و اسلام را به جهانیان معرفی کنیم.
وی وظیفه رسانه های اسلامی را تقویت جبهه مقاومت دانست و افزود: رسالت رسانه ها مقابله با هجمه خبری رسانه های استکباری است و مقابله با جبهه های افراطی و معرفی اسلام رحمانی است.
در پایان این مراسم جمعی از خبرنگاران رسانه های اسلامی تجلیل شدند و آثار برتر تولیدی رسانه های اسلامی معرفی و از پدیدآورندگان آنان با اهدای لوح و تندیس و جایزه تقدیر شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین