|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۵۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
سرگروه تیم والیبال نوجوانان گفت: تمام تلاشمان را کردیم تا بلغارستان را ببریم و در مرحله حذفی لهستان را از دور مسابقات خارج کنیم.
از فدراسیون والیبال؛ رسول آقچه لی پس از پیروزی سه بر یک ایران برابر بلغارستان افزود: خوشبختانه در بازی نسبتاٌ سختی که برابر تیم والیبال بلغارستان برگزار کردیم موفق به برد حریف شدیم.
وی گفت: امروز بازیکنان تیم ایران مقابل تیم قدرتمند بلغارستان جوانمردانه جنگیدند و با نتیجه خوبی آن ها را مغلوب خود کردند.
وی افزود: تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا با برد مرحله مقدماتی را به پایان برسانیم و به مرحله حذفی راه پیدا کنیم. می خواهیم در این مرحله لهستان را ببریم و آن ها را از ادامه بازی ها حذف کنیم.
سرگروه تیم والیبال نوجوانان بلغارستان نیز در این نشست خبری گفت: اصلا فکرش را نمی کردیم که تیم ایران تا این حد قدرتمند در این بازی ظاهر شود.
رادوسلاف پاراپونف افزود: تیم ایران در این دیدار بسیار قدرتمند ظاهر شد و نتوانستیم برابر بازی خوب آن ها حرفی برای گفتن داشته باشیم.
وی گفت: بازیکنان ایران در تمامی موارد از ما سرتر بودند و تنها در ست سوم توانستیم تا حدودی تاکتیک های مورد نظر مربی را به مرحله اجرا درآوریم.
کاپیتان تیم ملی والیبال بلغارستان در ادامه افزود: سطح این دوره از مسابقات قهرمانی جهان بسیار بالاست و در ادامه کار سختی را در پیش داریم.
تیم والیبال نوجوانان ایران در بازی پایانی مرحله نخست این دوره از رقابت های قهرمانی جهان با نتیجه سه بر یک تیم بلغارستان را مغلوب خود کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین