|
|
امروز: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۹
کد خبر: ۵۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در بررسی سند سلامت جوانان، به این نتیجه رسیدیم که نیاز به تغییراتی دارد و پس از آن به تصویب برسد.
محمد رستمی روز سه شنبه در پنجاه وپنجمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان درباره مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه مصوب شد که وزرا و معاونان آنها در سفرهای استانی، حداقل یک نشست با محوریت جوانان با جوانان استان ها داشته باشند.
وی بهره گیری از ظرفیت دستگاه های دولتی را برای تدوین نهایی سند ملی سلامت جوانان، یکی دیگر از مصوبات این جلسه اعلام کرد.
رستمی خاطرنشان کرد: در بررسی سند سلامت جوانان به این نتیجه رسیدیم که این سند به تغییراتی نیاز دارد و پس از آن قرار است به تصویب برسد.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، از تصویب تشکیل یک کمیسیون جدید در پنجاه وپنجمین جلسه ستاد ملی ساماندهی خبر داد و گفت: با توجه به تغییرات بین المللی و توافق با کشور های 1+5 و دوران پس از تحریم، ضروریست جوانان کشور، مشارکت های بین المللی داشته باشند، بنابراین تشکیل کمیسیون تخصصی امور بین الملل جوانان به تصویب رسید.
رستمی زمان تشکیل جلسه بعدی ستاد ساماندهی امور جوانان را روز سه شنبه پایان هر ماه اعلام کرد و افزود: 34 دستگاه عضو این ستاد هستند.
معاون وزیر ورزش، علت حضور کم رنگ برخی دستگاه های دولتی را در جلسه امور ستاد ساماندهی امور جوانان، پایین بودن سطح موضوعات مطرح شده در گذشته اعلام کرد و گفت: سطح موضوعات مطرح شده در ستاد ساماندهی امور جوانان در حد معاونان وزیران نبود، اما در شرایط کنونی برای بررسی موضوعات و دستور کارهای ستاد ملی ساماندهی به حضور معاونان وزارتخانه ها نیاز است.
پنچاه وپنجمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و 19 نماینده از دستگاه های مربوطه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین