|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۵۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
سرپرست و مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: برخلاف تصور برخی مصدومیت جاسم کرار به هیچ عنوان مشکوک نیست و او قصد تمارض نداشته است.
منصور پورحیدری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود : استقلال در بازی مقابل ذوب آهن نتوانست مانند بازی با ملوان و سیاه جامگان عمل کند و همین مساله باعث شد تا بازی را واگذار کنیم.
وی ادامه داد:دربازی روز گذشته مقابل ذوب آهن در نیمه نخست عملکرد بهتری داشتیم اما در نیمه دوم کاملا بازی را واگذار کردیم که بازیکنان باید پاسخگوی عملکرد ضعیف خود باشند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال، گفت: کادرفنی خیلی سریع به دنبال حل مشکلات تیم است وسریعا به روز های خوب خود باز خواهیم گشت. شکست جزیی از فوتبال است و قرار نیست یک تیم همیشه برنده باشد.
وی تصریح کرد: انتظارات از استقلال بسیار زیاد است و بازیکنان ما باید در هر بازی به فکر ارایه بهترین عملکرد خود باشند.
وی اظهارکرد:استقلال درابتدای فصل تغییرات زیادی داشت وتیم نسبت به فصل گذشته جوان ترشد به همین دلیل بایدکمی به مظلومی و شاگردانش فرصت داد تا به هماهنگی بیشتری برسند.
پورحیدری ادامه داد:ازهفته آینده حنیف عمران زاده به جمع ما اضافه خواهد شد و قطعا با آمدن او بسیاری از مشکلات ما کاهش پیدا خواهد کرد.
وی خطاب به حنیف عمران زاده، گفت:تووسوشا مکانی به خاطریک اشتباه بچه گانه نه تنها به خود بلکه به تیم های خودتان هم آسیب زدید و بازیکنان ما باید بیش از پیش مراقب رفتار های خود باشند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص مصدومیت کرار و شایعاتی که پس از آن مبنی بر مصدوم نبودن این بازیکن به وجود آمد، اظهار کرد: مصدومیت اواصلا مشکوک نیست زیرا دنده کرار ضربه خورد و حتی او در نفس کشیدن م دچار مشکل بود. خوشبختانه او با شکستگی دنده روبه رو نشده اما با درد روبه رو است.
پورحیدری در خصوص مبالغ تزریق شده به بازیکنان از سوی باشگاه، گفت: بخش کوچکی از قرارداد بازیکنان 2 ماه پیش به آنها پرداخت شده است و مابقی آن به صورت چک داده شد.
وی تاکید کرد:یک مقدار وعده و وعید هایی که داده می شود برای تیم مشکل ساز می شود و بهتر است این کار صورت نگیرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین