|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۰
کد خبر: ۵۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین، رسالت خبرنگاران در جامعه را مهم و حساس توصیف کرد و گفت: خبرنگاران باید برای بیان حقایق و واقعیت ها قلم بزنند.
محمد مشهدی آقایی عصر دوشنبه در نشست کمیته ورزشی نویسان استان قزوین که به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاری در راستای شغل انبیای الهی قرار دارد، افزود: باید قدردان تلاش ها و زحمات خبرنگاران که چشم بینا و گوش های شنوای مردم و وجدان های بیدار جامعه هستند، باشیم.
وی، نقش رسانه ها را آگاهی بخشی به افراد جامعه و تنویر افکار عمومی بی بدیل دانست و گفت: خبرنگاران از دلسوزترین و پرتلاش ترین اقشار به شمار می روند و بدون توقع و با عشق و علاقه فراوان و فداکاری در حرفه خود برای خدمت به مردم تلاش می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین با بیان اینکه کار ارزشمند ثبت لحظات و وقایع بدستان توانمند خبرنگاران انجام می پذیرد، افزود: جامعه به ورزش به خدمات اصحاب رسانه به خوبی واقف و آگاه است.
مشهدی آقایی در ادامه خواستار توجه اصحاب رسانه به نقد منصفانه و بیان واقعیت ها بدون کم گویی یا بزرگ نمایی شد و گفت: نقد خبرنگاران باید عالمانه، منصفانه و با هدف اصلاح امور و حل مشکلات صورت بگیرد.
این مسوول خطاب به خبرنگاران ورزشی تاکید کرد: نوشته های ما باید از ظرافت های لازم برخوردار بوده و به انس و صمیمیت بیشتر جامعه ورزش با یکدیگر بیانجامد.
وی از اصحاب رسانه خواست تا در فرهنگ سازی برای ترغیب جامعه به ورزش همگانی تلاش کنند و با انتشار مقالات، گزارش ها و تصاویر مربوطه، شهروندان را به انجام ورزش روزانه و مستمر تشویق کنند.
در پایان این مراسم، از اعضای کمیته ورزشی نویسان استان با اهدای لوح تقدیر و جوایز، تجلیل شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین