|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۵۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
امام جمعه موقت کرمان گفت: همواره در مذاکرات هسته ای بر رعایت اصول و خط قرمزها تاکید و این موارد رعایت شده است.
حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های نماز جمعه کرمان در مصلی امام علی (ع) با اشاره به این که مذاکرات هسته ای با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی جریان داشت؛ افزود: این مذاکرات در حال حاضر به توافق رسیده و تا به اجرا برسد هنوز زمان نیاز دارد.
وی گفت: مذاکره کنندگان کشورمان مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هستند.
خطیب جمعه کرمان با بیان این که از تیم مذاکره کننده کمال تشکر را داریم افزود: امیدواریم با همان شجاعت و ایمان، مراقب ادامه کار باشند زیرا طرف مقابل ما دشمن است و باید با چشم های باز مسایل را رعایت کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و گفت: توسعه صنایع کوچک یکی از ضروریات حوزه اقتصادی در کشور و استان کرمان است.
حجت الاسلام صباحی ادامه داد: اگر درهای مملکت باز باشد و همه چیز وارد شود، زمینه ایجاد کارهای کاذب فراهم می شود.
وی عنوان کرد: در واردات باید مواد اولیه مورد نیاز وارد کشور شود تا بتوان آنها را در کشور تبدیل به ارزش افزوده کرده و اشتغال ایجاد شود.
امام جمعه موقت کرمان توسعه صنایع کوچک را اقدامی در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب بر تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی حمایت از صنایع کوچک است.
وی همچنین یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در افغانستان به شهادت رسید را گرامی داشت و افزود: 17 مرداد سالروز شهادت این شهید به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است که این روز را گرامی می داریم.
حجت الاسلام صباحی به سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی نیز اشاره و اظهار کرد: برخی از یافته ها و تحقیقات مراکز جهاد دانشگاهی نه تنها در سطح ملی برجسته هستند بلکه شهرت جهانی دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین