|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۵۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
باید در حیات سیاسی ایران فعال باشیم و معتقدیم باید به دولت و نظام سیاسی ایران کمک کرد و با این کمک، نشاط جدی ایجاد کنیم و این نشاط در آغاز کار خود می‌تواند، موجب نشاطی شود که آرمان بزرگان این کشور است.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: اصلاح‌طلبی وابسته به اجانب مورد تایید هیچکس نیست و اصلاح‌طلبی که ریشه آن در خارج کشور است را نفی می‌کنیم.

صادق خرازی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان ‌با انتقاد به دولت‌های نهم و دهم ابراز داشت: تحولات سیاسی ایران در دو دوره دولت‌های نهم و دهم یک انشقاقی در کشور ایجاد کرد که در نهایت نظام و کشور خیلی ضرر دید.

‌اهم اظهارات صادق خرازی

*برخی به ما اهانت می‌کردند که ماموریت تندروی‌های مشارکتی را دارند و بعضی‌ها می‌گفتند‌ ماموریت دارند، اصلاحات را نابود کنند.

*اصلاحات و اصلاح‌طلبی در ایران قابل حذف نیست و اصلاح‌طلبی را در وجود پیامبر اعظم (ص)، مدینةالنبی در حرکت ائمه هدی (ع) و صلحای تاریخی و در وجود حضرت امام راحل و رهبری می‌بینیم که در شبستان شیعه درخشیده‌اند.

*اصلاح‌طلبی وابسته به اجانب مورد تایید هیچکس نیست و اصلاح‌طلبی که ریشه آن در خارج کشور است را نفی می‌کنیم.

*تمام زندگی، جوانی، تلاش و عمر خود را برای انقلاب اسلامی گذاشته‌ایم، انقلابی که بر روی خون بهترین جوانان مکتب شکل گرفت و از نظر ما اصلاح‌طلب یعنی شهید باهنر و سردار قاسم سلیمانی، کسانی که از استقلال مردم ایران و نفی سلطه بیگانگان با تمام وجود دفاع کردند.

*برای حزب ندای ایرانیان مرامنامه و اساسنامه نوشتیم و به بزرگان نشان دادیم و اصلی را به نام اربعه داریم که چهار عنصر اصلی را به عنوان یقین محکمات و مسلمات، معیار خودمان قرار دادیم. اربعه یعنی وجود مقدس امام خمینی (ره)، رهبری، قانون اساسی و ولایت فقیه و هر کسی هر چیز دیگری باشد، قابل نقد است، اما درباره این چهار اصل نه اهل مذاکره و نه اهل معامله هستیم و این را با صدای بلند می‌گوییم و این تابلوی ماست.

*باید در حیات سیاسی ایران فعال باشیم و معتقدیم باید به دولت و نظام سیاسی ایران کمک کرد و با این کمک، نشاط جدی ایجاد کنیم و این نشاط در آغاز کار خود می‌تواند، موجب نشاطی شود که آرمان بزرگان این کشور است.

*انتخابات حزب ندای ایرانیان را در تهران برگزار کردیم و کنگره سراسری هم با حضور یک هزار و 200 نفر برگزار شد و کنگره سال جاری نیز فکر می کنم همه 3 هزار نفر عضو حزب ما شرکت کنند. در انتخابات مجلس فعال هستیم و از افرادی که در چارچوب‌های ما بتوان با آنها کار کرد، حمایت می‌کنیم.

*در صبح اصلاحات روزگاری اشتباهات و انحرافاتی بود و برخی صحبت‌هایی می‌کردند که شایسته شخصیت اصلاح‌طلب معاصر ایران نبود، اما دوستان ما با رفتارها و هنجارهای ارزشی پیوند خورده‌اند که جزو تار و پود این جریان فکری بوده است.



منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین