|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۲
کد خبر: ۵۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور شامگاه امشب یکشنبه از سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد) در سنندج بازید کرد.
محمد باقر نوبخت در این بازدید از بخش های مختلف این سازمانه بازدید کرد و از نزدیک در جریان پاسخگویی این سامانه به درخواست های مردم قرار گرفت.

این سامانه روز شنبه به صورت رسمی افتتاح شده و تا ساعت 12 فردا شب یعنی یک روز پس از سفر رییس جمهوری و در چهار شیفت کاری فعال خواهد بود.

هزار و 200نفر در چهار شیفت کاری در طول 24ساعت شبانه روز در مرکز ویژه سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) مشغول به ثبت درخواست ها و نامه های مردمی به رئیس جمهوری هستند.

این سامانه ازساعت 9 صبح روز شنبه به صورت رسمی افتتاح شده و تا ساعت 12 شب دوشنبه یعنی یک روز پس از سفر رئیس جمهوری به استان فعال خواهد بود و در چهار شیفت کاری با دربرگیری هزار و 200 اپراتور به ثبت درخواست ها و نامه های مردم استان می پردازد.

اسماعیل سماوی رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد رییس جمهوری نیز در این بازدید گفت: با آغاز به کار سامانه سامد به مناسبت سفر رییس جمهوری به استان کردستان تا کنون به 27 هزار تماس مردمی پاسخ داده شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین