کد خبر: ۵۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کارگردان «پایتخت» گفت:‌ محسن تنابنده آنقدر نسبت به کیفیت فیلمنامه پایتخت وسواس و حساسیت داشت که گاهی از سخت‌گیری زیاد، اشک نویسندگان را در می آورد.
سیروس مقدم گفت: گاهی صفحاتی از فیلمنامه 7،8 بار خط خورد و مورد بازنویسی قرار گرفت تا آنچه که ایده آل محسن تنابنده به عنوان سرپرست نویسندگان بود از کار دربیاید.

مقدم در پاسخ به انتقاد کسانی که «پایتخت 4» را فاقد قصه می‌دانند گفت:قطعا «پایتخت4» دارای خط داستانی مشخص است و من با این نظر که این سری فاقد قصه است موافق نیستم. آنچه ماهیت و مبنای قصه در «پایتخت4» را تشکیل می‌دهد بحران در درون خانواده و عبور از آن است.

وی افزود: پایتخت بیش از هر چیز یک قصه خانوادگی است و به همین دلیل اکثر خانواده های ایرانی فارغ از قومیت و زبان با آن ارتباط برقرار کرده اند. به غیر از این هر کدام از شخصیت‌های قصه سرگذشت مستقلی هم دارد که در درون کلیت داستان روایت می‌شود و مردم هم به خوبی با تک تک این شخصیت ها ارتباط حسی و درونی پیدا کرده‌اند.

کارگردان سریال «پایتخت» تاکید کرد: این سریال نزد تک تک عوامل جایگاه خاصی داشته و همه نسبت به آن احساس مسئولیت می‌کنیم تا نتیجه کار در نهایت رضایت و خرسندی مخاطب باشد. خوشبختانه علی رغم فشردگی و کمبود زمان که در تولید «پایتخت4» داشتیم بازتاب‌ها نشان از رضایت مردم داشته و حتی سراغ «پایتخت 5» را از ما می‌گیرند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین