|
|
امروز: شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
استاندار تهران با اشاره به بی سابقه بودن مذاکره یک کشور با پنج قدرت جهانی در یک دوره زمانی طولانی گفت: تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد.
سید حسین هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تلاش نشان دهنده توان، ظرفیت و آگاهی بالای تیم مذاکره کننده هسته ای در خصوص قوانین و حقوق بین الملل، مقررات آژانس بین المللی انرژی اتمی و شکل و نحوه برگزاری مذاکرات چند جانبه و توانمندی آنان در حوزه های مختلف مذاکره برای دستیابی به موفقیت و اهداف موردنظر و مطلوب در راستای تامین منافع ملی و مصالح ملت است.

وی با بیان اینکه نحوه مذاکرات به گونه ای است که تمام جهانیان به ظرفیت بالای تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند خاطر نشان کرد: مذاکره کنندگان هسته ای کشور بدون تاثیر پذیری از قدرت های بزرگ جهانی و شرایط خاص منطقه و جهان توانستند حقوق مسلم، قانونی و ملی نظام و ملت را تامین و محقق کنند.

هاشمی تاکید کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای کشور بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و در چارچوب خطوط قرمز مشخص شده از سوی ایشان موفق شدند ضمن اثبات حقانیت ایران اسلامی با استفاده از منطق و گفتمان به خوبی از منافع و مصالح ملت و نظام دفاع کند.

استاندار تهران ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان ، تصریح کرد: جا دارد به اعضای تیم مذاکره کننده کشورمان به واسطه تلاش های انجام شده درروند طولانی مذاکرات، خسته نباشید گفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین