|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۲
کد خبر: ۵۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، گفت: صحبت های معاون اول رییس جمهوری درمورد اینکه استقلال و پرسپولیس را به نااهلان نمی دهیم نشان از توجه ویژه دولت به سرخابی ها دارد.
بهرام افشارزاده پس از دیدار با بازیکنان و مربیان استقلال در جمع خبرنگاران در رابطه با سخنان معاون اول رییس جمهوری که گفته است اجازه نمی دهیم پرسپولیس و استقلال دست نااهلان بیفتد، اظهار کرد: از بیان چنین مطلبی خیلی خوشحالم و این نشان می دهد که دولت به این دو باشگاه اهمیت نشان می دهد و نمی خواهد آنها را به نااهلان واگذار کند.

وی ادامه داد: تمرینات تیم استقلال از امروز شروع می شود و در همین راستا تصمیم گرفتم نشستی را با بازیکنان برگزار کنیم و مظلومی را به عنوان سرمربی به بازیکنان به صورت رسمی معرفی کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان باید شرایط ما را بدانند وهواداران انتظار دارند آنها درهر شرایطی بهترین تمرین را داشته باشند.قرارشد ازسوی بازیکنان نماینده را انتخاب تا مشکلات تیم از جمله مسایل مالی را با ما در میان بگذارند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران ، گفت: بازیکنانی که تهران بودند و درتمرین عصر حاضر می شوند امروز در جلسه بودند و احتمالا مابقی بازیکنان به مسافرت رفته اند. همیشه روز اول تمرین با حضور بازیکنان کمتری آغاز می شود و امیدوارم در روز های آینده با جذب بازیکنان مد نظر مظلومی بتوانیم تمرینات بهتری را برگزار نماییم.

وی تصریح کرد: به بازیکنان قول دادم تا پایان هفته مشکلات مالی را کمتر و بتوانیم مقداری از مطالبات را برآورده سازیم. در حال حاضر توان پرداخت بدهی ها را نداریم و باید تا زمان گرفتن حامی مالی تحمل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت: پشتوانه اصلی این دو باشگاه هواداران هستند و باید به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال از هواداران خود به خاطر فصل گذشته عذرخواهی کنم.

وی در مورد حضور بازیکنان تیم بانوان و ناراحتی از پرداخت نشدن مطالباتشان، اظهار کرد: از اول هم به خاطر کمبود بودجه مخالف داشتن تیم بانوان بودم و در حال حاضر هم نمی توانیم مطالبات آنها را پرداخت کنیم.

افشارزاده با اشاره به اینکه نفر پنجم هیات مدیره استقلال نیز به زودی معرفی می شود، گفت: فرد پنجم به زودی معرفی خواهد شد و تعداد ما کامل می شود. چند اسپانسر نیز مشخص شده و صحبت خواهیم کرد تا بهترین گزینه را برای فصل آینده نهایی کنیم.

وی در مورد غیبت نجف ن‍ژاد، گفت: با او صحبت کردم و هیچ مشکلی وجود نداشت و در جلسه روز چهارشنبه که در دفتر من در وزارت برگزار شد او حضور داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین