|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
معینی از منتفی شدن حضور استیماچ سرمربی کروات در استقلال اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: تا جایی که می دانم ما همچنان مشکل مالی و اسپانسر داریم اما خبر ندارم چه تصمیمی گرفته شده است.
عضو هیات مدیره استقلال تهران درباره برخی گمانه زنی ها مبنی بر واگذاری هدایت استقلال به پرویز مظلومی گفت: تا کنون هیات مدیره جلسه ای درباره مظلومی نداشته است و فقط درباره مربی خارجی نقطه نظرات مان را ارایه کردیم.

مسعود معینی عصر روز شنبه  در پاسخ به این سئوال که در گفته می شود هدایت استقلال در نهایت به پرویز مظلومی واگذار می شود، گفت: تا کنون فقط درباره مربی خارجی نقطه نظرات خود را ارایه کردیم و درباره مظلومی جلسه ای نداشتیم.

این عضو هیات مدیره استقلال تهران اضافه کرد: به طور قطع اگر در ارتباط با مربی خارجی به نتیجه نرسیم، گزینه های داخلی را مورد بررسی قرار می دهیم و اگر یکی از گزینه ها آقای مظلومی باشد، قطعا شرایط و برنامه های وی را در نظر گرفته و اظهارنظر می کنیم.

معینی از منتفی شدن حضور استیماچ سرمربی کروات در استقلال اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: تا جایی که می دانم ما همچنان مشکل مالی و اسپانسر داریم اما خبر ندارم چه تصمیمی گرفته شده است.

وی اضافه کرد: فکر می کنم وزارت ورزش در حال برآورد مالی، انجام بررسی ها و مذاکره با افشارزاده است تا ببیند کدام مورد برای تعیین مربی جدید استقلال خوب است.

این عضو هیات مدیره استقلال تهران در پاسخ به این سئوال که گفته می شود دستمزد پیشنهادی استیماچ بسیار کمتر از همکار کروات خود در پرسپولیس است، گفت: قرارداد آقای برانکو 659 هزار دلار است اما استیماچ 250 تا 300 هزار دلار پیشنهاد داده است. البته این مبلغ قرارداد خودشان است و قطعا یک دستیار خارجی به وی اضافه می شود. در جلسه امروز نیز گفت که یک مربی بدنساز خارجی نیاز دارد و رقم قرارداد این افراد جدا از رقم قرارداد سرمربی است. در هر صورت مبلغ پیشنهادی استیماچ خیلی پایین تر از برانکو است.

ایگور استیماچ گزینه کروات استقلالی برای قبول هدایت آبی پوشان در فصل آینده بود که در نهایت بعد از برگزاری جلسات متعدد، حضور وی بنا به دلایل مالی در استقلال منتفی شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین