|
|
امروز: يکشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۵۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۳
مدیرکل خدمات مخابراتی استان تهران همچنین اظهار کرد: در سال گذشته بهترین پاسخگویی 118، در آبانماه بوده که حدود 94 درصد تماس‌ها پاسخگویی شده است.
مدیرکل خدمات مخابراتی استان تهران گفت: طی سال گذشته حدود 130 میلیون تماس با مرکز 118 تهران گرفته شده است.

عباس ابوالقاسمی آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: از میان تماس‌های انجام شده در سال 1393، در مجموع، بیش از 110 میلیون تماس پاسخگویی شده که رقمی حدود 85 درصد تماس‌ها را شامل می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: در سال 1393 مرکز 118 شهریورماه بیشترین میزان تماس را داشته و بالغ بر 14 میلیون تماس با آن داشته‌ایم که از این میان بالغ بر 10 میلیون و 500 هزار تماس پاسخ داده شده که حدود 74 درصد کل تماس‌ها می‌شود.

آزاد از اسفند‌ماه نیز به عنوان ماهی که کمترین تماس‌ها با 118 صورت گرفته یاد کرد و گفت: طی این ماه حدود 9 میلیون و 122 هزار تماس با 118 داشته‌ایم که از این میان 8 میلیون و 230 هزار تماس پاسخ گرفته‌اند که در نهایت می‌توان گفت بالای 90 درصد درخواست‌های مردم در این مدت پاسخ داده شده است.

مدیرکل خدمات مخابراتی استان تهران همچنین اظهار کرد: در سال گذشته بهترین پاسخگویی 118، در آبانماه بوده که حدود 94 درصد تماس‌ها پاسخگویی شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از هفت میلیون شماره تلفن ثابت در 118 تهران ثبت شده و هر خط تلفنی که واگذار می‌شود هم به‌طور خودکار شماره مالک آن در این سامانه ثبت می‌شود مگر آنکه خود مالک بخواهد شماره او ثبت نشود که برای این موضوع فرد می‌تواند در فرم‌هایی که هنگام خرید خط تلفن به او داده می‌شود این موضوع را ذکر کرده یا در نهایت از طریق مراجعه به سایت مخابرات استان تهران و یا مراکز امور مشترکان درخواست خود را ثبت کند.

آزاد در برابر این پرسش که "آیا طی مدتی که از پولی‌شدن 118 می‌گذرد، میزان تماس با این مرکز کاهش یافته است؟" پاسخ داد: کاهش تماس با 118 با پولی‌شدن این شماره بسیار اندک بود به گونه‌ای که می‌توان گفت این مساله در میزان تماس‌های مردم با 118 نداشته است.

مدیرکل خدمات مخابراتی استان تهران ادامه داد: به عنوان مثال در اردیبهشت‌ماه سال گذشته حدود 11 میلیون تماس با 118 صورت گرفته که امسال این رقم به 9 میلیون و 210 هزار تماس رسیده است. البته این کاهش تعداد نیز تنها به بحث هزینه‌ای که تماس با 118 دارد برنمی‌گردد، چراکه شیوه‌های مختلفی برای دریافت شماره‌ها در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از مردم خواست که هنگام تماس با 118 اگر شماره‌ای را بعدها نیاز دارند آن را در دفتری یادداشت کنند تا میزان تماس‌های آنها با این مرکز کمتر شود، چراکه اکنون در برخی موارد مشاهده شده است که یک فرد حتی تا 15 مرتبه در روز شماره‌هایی را از 118 پرسیده و 118 جایگزین دفتر تلفن آن فرد شده است.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین