|
|
امروز: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵
کد خبر: ۵۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
مدیر شبکه دولت نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه تا کنون ۴۰ نقطه از استان البرز به شبکه دولت وصل شده است، گفت: این آمار برای استان تازه تاسیس البرز قابل قبول و مطلوب است.
کوروش طهماسبی در مراسم گردهمایی مدیران و مسئولان فنا‌وری اطلاعات استان البرز که پیش از ظهر امروز در محل استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: شبکه دولت از سال 76 راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در هر استان به طور میانگین 340 دستگاه به شبکه دولتی وصل است، افزود: 10 هزار و 600 نقطه از کشور به شبکه دولت متصل هستند.

مدیر شبکه دولت نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه این مهم در البرز 4 ماه اجرایی شده که تا کنون 40 نقطه آن به شبکه دولت وصل شده است، خاطرنشان کرد: این آمار برای استان تازه تاسیس البرز قابل قبول و مطلوب است.

طهماسبی با اشاره به اینکه تا پایان سل جاری 2 هزار نقطه دیگر به شبکه دولت وصل می‌شود، خاطرنشان کرد: این آمار تا پایان سال 95 به 60 هزار نقطه افزایش پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم توسعه دولت الکترونیک در کشور، تصریح کرد: سابق بر این شبکه دولت به صورت اختصاصی و برای سازمان‌های ارشد کشور نظیر وزارت‌خانه‌ها اجرا و عملی شده بود.

وی با بیان اینکه به‌زودی شبکه دولت به شبکه عمومی تبدیل می‌شود، گفت: باید نسبت به توسعه دولت الکترونیک در جامعه بیش از گذشته اهتمام داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین