|
|
امروز: چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۴۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
کار آموزشی جدای از این‌که یک کزمند منشی خاص برای انتقال صادقانه دانش شخصی است. یک معلم، می‌تواند با منش و صداقت خود، دانش دانشجوی خود را زیاد و حتی زندگی او را متحول کند.
موسس و مدیرعامل آموزشگاه مهندسی سایبرتک گفت: دگرگونی‌هایی که در دنیای آموزش مدرن در حال رخ دادن است، بازتعریف استانداردها و منابع آموزشی را اجتناب‌ناپذیر می‌کند.

هوشنگ کاظمی بیان کرد: آنچه در دهه اوایل 70 خورشیدی به چشم می‌آمد، وجود تجهیزات سخت‌افزاری کافی در ادارات و در عین حال فقدان نیروی متخصص برای استفاده بهینه از تمام امکانات سخت‌افزاری بود.

وی افزود: بر اساس همین نیاز بود که سایبرتک در سال 1387 آغاز به کار کرد. از نخستین روز آغاز به کار آموزشگاه، استانداردهای آزمایش‌شده‌ای همچون استانداردهای مایکروسافت چارچوب دوره‌ها را تشکیل داده‌اند. تا به امروز نیز در کنار گسترش فیزیکی کلاس‌ها و لابراتوارها، گسترش دامنه دانش در رشته‌های مخلتف از اهداف ما بوده است.

کاظمی گفت: هر مؤسسه و سازمانی دوره‌های مختلفی را تجربه می‌کند. رقم خوردن این مراحل به عوامل بیرونی و درونی مختلفی بستگی دارد. سایبرتک نیز از این امر مستثنی نبوده است. در حال حاضر نیز دو عامل تغییر در این موسسه را ضروری کرده است؛ تغییر کادر مدیریتی پیشین و همچنین دگرگونی‌هایی که در دنیای آموزش مدرن در حال رخ دادن است، ما را بر این داشته که سایبرتک را بازتعریف کنیم.

مدیرعاملآموزشگاه مهندسی سایبرتک، فراز و نشیب را طبیعت هر کسب‌وکاری دانست و افزود: دنیای آموزش دنیایی بی‌انتهاست که هر روز اتفاق‌های جدیدی در آن به وقوع می‌پیوندد. آنچه مهم است رصد همه این اتفاق‌ها و بومی کردن آن‌هاست که بنده، استادان و مدیران مجموعه همواره این کار را جز, برنامه خود داشته‌ایم.

کاظمی بیان کرد: در هر برندی در دنیا، این طبیعی است که افراد وارد شوند و در زمانی از آن خارج شوند. استفاده از اعتبار نام سایبرتک توسط کسانی که از آن خارج شده‌اند، چیزی از آن کم نمی‌کند و باعث خرسندی ما هم است.

مدیرعامل آموزشگاه مهندسی سایبرتک در مورد شایعاتی که در مدت اخیر در مورد این آموزشگاه در فضای مجازی مطرح بوده‌اند گفت: شایعه و حاشیه خوراکی کاذب است که اگرچه مدتی باعث شهرت شایعه‌ساز می‌شود و حتی نام سایبرتک را نیز بیشتر بر سر زبان‌ها می‌اندازد، اما افراد را به سطح می‌کشاند. آموزش هم کاری است که نیازمند عمق است، بنابراین دامن زدن به آن، باعث کشیده شدن ما نیز به سطح می‌شود که در شأن سایبرتک و مخاطبان و هوادارانش نیست.

وی ادامه داد: کار آموزشی جدای از این‌که یک کزمند منشی خاص برای انتقال صادقانه دانش شخصی است. یک معلم، می‌تواند با منش و صداقت خود، دانش دانشجوی خود را زیاد و حتی زندگی او را متحول کند. این رسالت اصلی ما بوده و اعتبار نام سایبرتک نیز مدیون همین نگرش است.سب‌وکار است، نیا

کاظمی اظهار کرد: اگر شخص دیگری هم بخواهد از گوشه‌ای از اعتبار برند سایبرتک استفاده کند، از نظر ما ایرادی ندارد زیرا در همین حوزه آموزش فعال است و اگر باعث آموختن و ارتقاd سطح علم بشود، در نهایت اتفاق خوبی افتاده است. البته، اگر اعتماد به نفس کافی وجود داشته باشد، نیازی به استفاده از نام دیگران یا ایجاد خوراک کاذب شایعه و حاشیه نیست. در نهایت، ما جدای از هر گونه حاشیه، تمرکز خود را بر کار اصلی خود و رضایت مخاطبان خواهیم گذاشت.

هوشنگ کاظمی، دکترای خود را در دانشگاه جورج واشنگتن و رشته مهندسی قدرت و مخابرات اخذ کرده است. وی نخستین دریافت‌کننده مدرک( MCSE (NT4در ایران و اولین دریافت‌کننده مدرک MCSE 2000 از شرکت مایکروسافت در منطقه خاورمیانه است. فعالیت در شرکت آی‌بی‌ام و سردبیری نشریه عکاسی هنری The Sequoia Review از جمله دیگر فعالیت‌های کاظمی است. وی مدیرعاملی موسسه آموزشی سماتک را در کارنامه کاری خود دارد.

آموزشگاه مهندسی سایبرتک، در 9 کلاس با ظرفیت 10 تا 24 نفر فعالیت می‌کند.



منبع: استاتا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین