|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۹
کد خبر: ۴۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
این دوره از مسابقات ار 22 اردیبهشت ماه با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 144 کشور به میزبانی روس‌ها آغاز و امروز به پایان می رسد.
مهدی خدابخشی پر افتخار ترین تکواندو کار جهان را با فاصله 12 امتیازشکست داد و راهی نیمه نهایی شد

آخرین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان با پیگیری مبارزات اوزان 62- کیلوگرم زنان و 80- کیلوگرم مردان در ورزشگاه تراکتور شهر چلیابینسک روسیه آغاز شده است.مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم ایران پس از یکدور استراحت به مصاف نیکولاس تزلوس از یونان (نایب قهرمان اروپا) رفت که در پایان با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید، در ادامه با الیویرا بیلا از برزیل رقابت کرد که با نتیجه 8 بر یک برنده از شیاپ چانگ خارج شد و در ادامه و برای راهیابی به نیمه نهایی با استیون لوپز امریکایی مبارزه کرد.

این تکواندوکار پرافتخار امریکایی در کارنامه اش 2 مدال طلای المپیک و یک مدال برنز و 5 مدال مسابقات قهرمانی جهان را در اختیار دارد در همان ابتدای راند سوم 12تایی شد و با نتیجه 13 بر یک شکست را برابر جوان شایسته کشورمان قبول کرد.

همچنین عصر امروز (دوشنبه) کیمیا علیزاده و ابوالفضل یعقوبی برای رسیدن به مرحله فینال اوزان خود به مصاف رقبایشان می‌روند.

پیش از این ایران با دو مدال طلا عاشورزاده و حجی زواره قهرمان جهان شده است.

این دوره از مسابقات ار 22 اردیبهشت ماه با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 144 کشور به میزبانی روس‌ها آغاز و امروز به پایان می رسد.

خدابخشی با این پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شد و برای راهیابی به فینال رقابتهای وزن ششم باید با برنده دیدار آلمان و کانادا مبارزه کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین