|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
وارد شدن به حريم خصوصي ديگران به ويژه بازيگران معمولا حواشي زيادي را همراه دارد که بارها در مورد چهره هاي زيادي اين اتفاق افتاده و با واکنش هم همراه بوده.
سحر دولتشاهي که بعد از جدايي از رامبد جوان در اين باره سکوت کرده بود از زندگي خصوصي اش مي گويد و اينکه نحوه برخورد شخص با يک موضوع مي تواند به آدم ها نشان دهد که آيا او دوست دارد در خصوص هر اتفاقي در زندگي خصوصي اش پاسخگو باشد و اطلاعات بدهد يا نه.

وارد شدن به حريم خصوصي ديگران به ويژه بازيگران معمولا حواشي زيادي را همراه دارد که بارها در مورد چهره هاي زيادي اين اتفاق افتاده و با واکنش هم همراه بوده. رسانه ها در پرداختن به اين حواشي نقش زيادي دارند به ويژه شبکه هاي اجتماعي که معمولا حواشي و شايعات از آنجا نشأت مي گيرد.


جدايي رامبد جوان و سحر دولتشاهي هم خبري بود که از زمان مطرح شدنش با اما و اگرهاي زيادي در شبکه هاي اجتماعي همراه شد اما جوان و دولتشاهي هر دو در اين باره سکوت کردند، تا مدتي پيش که رامبد جوان در برنامه بعضيا نکاتي را مطرح کرد و حالا سحر دولتشاهي هم در تازه ترين گفتگوي خود از زندگي شخصي اش مي گويد و اينکه براي وارد شدن به زندگي خصوصي ديگران شايد بهتر باشد خودمان را کمي جاي طرف مقابل قرار دهيم:

زخم هاي کهنه را تازه نکنيم

"يک زماني بازيگر يا هر شخص ديگري اطلاعات بخشي از زندگي خصوصي اش را در مصاحبه ها يا روابط اجتماعي اش به شکل عمومي در اختيار مخاطبان قرار مي دهد. من هم متأسفانه در مقطعي اين کار را کردم.

خب بعد از اينکه اين اطلاعات را داديد، مخاطب پيگير آن مي شود اين مسأله را کاملا درک مي کنم ولي گاهي مسائلي پيش مي آيد و طي آن سوالاتي از شما مي شود که با تمام احترامي که براي پرسش کننده اش قائل مي شوي اما جواب دادن به آن سوال ها باعث مي شود پاي افراد ذينفع ديگري غير از خود شخص هم به ميان بيايد  از اينجا به بعد ماجرا اصلا قشنگ نيست.

 يادمان باشد که گاهي کنجکاوي هاي ته ذهن ما زخم  يک نفر است که مدام در حال کندن آن هستيم خيلي بهتر است قبل از پرداختن به هر موضوعي به اين نکته فکر کنيم. واقعا مقابل اين حجم از کنجکاوي ها ايستادن، کار بسيار سختي است. با اين حال من از مردم مي خواهم نه تنها در اين مورد بلکه در بسياري از موضوعات روزمره زندگيشان اين جمله را فراموش نکنند که چيزي را که براي خودشان دوست ندارند براي ديگران هم دوست نداشته باشند.

به هر حال هر کسي که مخاطب داشته باشد به شکلي کاملا طبيعي مدام در حال رور در رو شدن با سوالاتي از اين قبيل است، در همه جاي دنيا هم اين  اتفاق رخ مي دهد. اما نحوه برخورد شخص با آن موضوع مي تواند به آدم ها نشان دهد که آيا او دوست دارد در خصوص هر اتفاقي در زندگي خصوصي اش پاسخگو باشد و اطلاعات بدهد يا نه.



بهتر است گاهي به اين فکر کنيم که شايد طرف مقابلي که ما در مقابل اين سوالات قرارش مي دهيم، دارد تلاش مي کند از موضوع مورد بحث ما دور شود و از آن عبور کند. پس به نظرم در اين مواقع بهتر است کمي خودمان را جاي طرف مقابل بگذاريم."

 
تقريبا اواسط دي ماه بود که رامبد جوان هم با حضور در برنامه بعضيا در گفتگو با علي ضياء در مورد زندگي خصوصي اش بر اين نکته تأکيد داشت که دوست ندارد کسي در مورد زندگي خصوصي اش از او سوال کند.

منبع: آریا
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین