|
|
امروز: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۴۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
قائم مقام بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از منتفی شدن برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران در تالار وحدت خبر داد و گفت: بنا به خواست رئیس جمهور افتتاحیه در همان مصلی امام خمینی برگزار می‌شود.

امیرمسعود شهرام نیا قائم مقام بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از منتفی‌شدن مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب در تالار وحدت خبر داد و گفت: پیش از این به دلیل اینکه امسال چندین میهمان و وزیر خارجی در مراسم افتتاحیه داشتیم تقاضا کردیم افتتاحیه به تالار وحدت منتقل شود اما گویا رئیس جمهور تمایل به برگزاری افتتاحیه در همان مکان نمایشگاه کتاب تهران دارند.

وی ادامه داد: بنابراین افتتاحیه بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

قائم مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پاسخ به این پرسش که اگر افتتاحیه در تالار وحدت برگزار می‌شد برنامه‌ای برای حضور رئیس جمهور در نمایشگاه نیز ترتیت داده بودید یا خیر؟، گفت: برنامه‌ای داشتیم مبنی براینکه ناشران نمونه و مطرح دیداری با رئیس‌جمهور داشته باشند که با این اوصاف آن هم منتفی می شود.

وی در پایان گفت: مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران ساعت 10 صبح سه شنبه 15 اردیبهشت در ضلع جنوبی مصلی تهران برگزار می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین