|
|
امروز: دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۴۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه انتخاب دستیاران حق طبیعی سرمربی است، گفت: سفارشی به کارلوس کی روش برای انتخاب فردی خاص به عنوان مربی ایرانی کادر فنی تیم ملی نخواهیم کرد.
مرتضی محصص عصر امروز (یکشنبه) در پایان نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در هیچکدام از جلسات به کی روش سفارشی نکرده ایم و انتخاب اعضای کادر فنی به طور کامل در اختیار سرمربی است.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی برنامه های تیم ملی بزرگسالان بررسی می شود، عنوان کرد: هر زمانیکه وضعیت کی روش به طور کامل مشخص شد، جلسه ای در این خصوص برگزار می کنیم.

محصص در پاسخ به سوال ایرنا مبنی براینکه مگر در نشست روز شنبه حضور کی روش در ایران قطعی نشده است؟ گفت : باید همه چیز به طور کامل تعیین شود تا ما برنامه ها را بررسی کنیم.

وی درمورد نشست امروز (یکشنبه) کمیته فنی عنوان کرد: در جلسه امروز برنامه های تیم امید را مورد بررسی قرار دادیم و مقرر شد تا این تیم در مسابقات غرب آسیا شرکت کند.

رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال درخصوص غیبت های ادامه دار فرهاد مجیدی و جلال طالبی در جلسات کمیته فنی گفت: این دو عزیز در خارج از کشور هستند و هرگاه به ایران بازگردند در جلسات شرکت می کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین