|
|
امروز: دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
علی ربیعی روز چهارشنبه در دیدار با سلیم مسلم اف وزیر کار و تامین اجتماعی جمهوری آذربایجان افزود: در حوزه توانبخشی و خدمات آموزشی به معلولان می توانیم همکاری گسترده ای داشته باشیم.
علی ربیعی روز چهارشنبه در دیدار با سلیم مسلم اف وزیر کار و تامین اجتماعی جمهوری آذربایجان افزود: در حوزه توانبخشی و خدمات آموزشی به معلولان می توانیم همکاری گسترده ای داشته باشیم.

وی همچنین آمادگی کشورمان را برای ارایه آموزش های فنی و حرفه ای به مربیان فنی و حرفه ای جمهوری آذربایجان اعلام کرد.

ربیعی به عضویت ایران در هیات مدیره سازمان بین المللی کار اشاره کرد و گفت: با کشورهای منطقه می توانیم به خوبی همکاری کنیم.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران در حوزه منطقه ای نیز می توان همکاری های انساندوستانه را گسترش داد.

وی با ابراز خرسندی از توسعه روابط تهران و باکو،سفر خود را فصل جدیدی در همکاری دو کشور در حوزه کار و تامین اجتماعی دانست.

ربیعی در ارتباط با فعالیت وزارتخانه متبوعش، به سازوکار نظام بیمه ای در ایران کشور اشاره کرد و گفت: 8 درصد تخت های بیمارستانی در ایران متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و این سازمان خدمات گسترده ای به کارگران ارایه می دهد.

وی در باره اجرای طرح بیمه همگانی برای ایرانیان، افزود: در این طرح 8 میلیون ایرانی بیمه شده است.

به گزارش ایرنا، سلیم مسلم اف نیز به تشریح ساختار وزارت کار و تامین اجتماعی جمهوری آذربایجان پرداخت و پوشش تامین اجتماعی به مردم را از جمله وظایف این وزارتخانه عنوان کرد.

به گفته وی در حال حاضر مراکز بهزیستی و خدمات بازتوانی معلولان وابسته به این وزارتخانه در سراسر جمهوری آذربایجان فعالیت می کند.

سلیم مسلم اف به تنظیم بازار کار به عنوان یکی از وظایف وزارت کار و تامین اجتماعی این جمهوری اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم ما در حوزه فقرزدایی بویژه در میان معلولان، توانمندسازی آنان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران روز چهارشنبه برای دیداری 3 روزه وارد جمهوری آذربایجان شد.

ربیعی در این سفر با نخست وزیر، معاون اول نخست وزیر و رییس کمیته دولتی امور پناهندگان و آوارگان جنگی، وزیران صنعت و اقتصاد، بهداشت و معاون اول مجلس ملی جمهوری آذربایجان دیدار خواهد کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین