|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۴۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود گفت: موفقیت و اقتدار تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با گروه 1+5 در لوزان سوییس مرهون خون شهداست.
به گزارش روز جمعه روابط عمومی فرمانداری شاهرود سید محمد رضا هاشمی افزود: امروزه عزت و عظمت ایران مدیون خون شهیدان است، ما که وامدار آنها هستیم، وظیفه داریم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در پاسداری از خون شهدا کوشا باشیم.

وی افزود: به برکت خون شهداست که روز به روز بر قدرت ایران افزوده می شود و کشور بر فراز قله های پیشرفت و قدرت تکیه زده است.

وی اظهارکرد: ما امروزه در عرصه های مختلف اقتصادی، صنعتی، نظامی، علمی و ... در حال پیشرفت و توسعه هستیم، حکایت از روحیه جهادی ملت ایران دارد که همواره پیروز و سربلند هستیم.

فرماندار شاهرود روز پنجشنبه در سالروز هنر انقلاب اسلامی با خانواده شهید شاخص سال 1394 سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان، شهید سید تقی حسینی و شهید هنرمند محمد جعفر فنائی شاهرودی دیدار کرد.

در این دیدار که رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود، جمعی از شعرا و هنرمندان کانون بسیج هنرمندان حضور داشتند شاعر بسیجی، سید مهدی روانفر به شعرخوانی در وصف شهدا و شهید سید مرتضی آوینی پرداخت.

همچنین عباس اعتماد مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی گفت: با توجه به اینکه شهید شاخص سال استان سمنان هنرمند شهید سید تقی حسینی است با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود فیلم داستانی شهید حسینی ساخته خواهد شد.

وی برنامه های این روز را گردهمایی بسیجیان هنرمند، حضور مشترک خانواده معظم آنها و هنرمندان در گلزارشهدا، نورباران و گلباران قبورشهدای هنرمند، خاطره گویی و اجرای نمادین در برنامه های افتتاحی اجلاسیه بیش از یکهزار شهید شهرستان شاهرود ذکر کرد.

شهید فلیمساز، سید تقی حسینی در سن 18 سالگی در شرق دجله به شهادت رسید و شهید محمد جعفر فنائی، هنرمند، معلم و پاسدارشهید در سن 25 سالگی به دیدار معبود خود شتافت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین