|
|
امروز: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۴۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مردم نتایج تلاش‌های دولت را در سال آینده بیشتر لمس می‌کنند.
فتح‌الله حقیقی صبح جمعه در نشست مدیران ستادی استانداری بوشهر ضمن تبریک به مناسبت سال نو اظهار داشت: در سالی که گذشت کارهای بسیار خوبی در سطح استان بوشهر انجام شد و پایه اقدامات بسیار مهمی نیز برای سال‌های آینده گذاشته شد.

وی با تاکید بر اینکه باید با تلاش مدام برای تکرار موفقیت‌های بیشتر قدم برداریم، اذعان داشت: دولت کارهای بزرگی را در زمینه سیاسی و اقتصادی انجام داده است و شاهد نتایج بسیار خوبی در بخش اقتصادی هستیم که رضایت مردم را در پی داشته است.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: در سال جدید نیز کارهای بسیار خوبی صورت می‌گیرد که مردم این پیشرفت‌ها و کارهای صورت گرفته را بهتر و بیشتر لمس می‌کنند.

وی در ادامه به برگزاری دو انتخابات در سال آینده اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم با ایجاد بستر مناسب، عمل به قانون شرایطی را فراهم کنیم که انتخابات به بهترین صورت برگزار شود.

حقیقی با بیان اینکه باید تلاش شود تا همه واجدین ظرایط بتوانند به خوبی در انتخابات حضور یابند، تصریح کرد: امیدواریم انتخابات پرباری باشد و نتایجش به گونه‌ای باشد که بهترین دستاوردها را برای نظام اسلامی داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف، افزود: سال ۹۳ یک نقطه عطف در استان بود و گام‌های مهمی برای توسعه و پیشرفت استان برداشته شد.

سعید زرین‌فر با تاکید بر اینکه باید با جدیت بیشتر برای اعتلای استان تلاش شود، اضافه کرد: امیدواریم در سال آینده شاهد ارائه بهترین خدمات باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین