|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۴۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل به موقع پروژه های عمرانی مهمترین دستاورد دولت یازدهم در سال 93 است.
غلامرضا تاجگردون روز پنجشنبه در جمع مردم روستای ده ناصر از توابع گچساران با اشاره به بهره برداری از چند طرح عمرانی بزرگ و کوچک سال جاری در کمترین زمان ممکن در کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور روند عملیات اجرایی پروژه های این استان مطلوب است.

وی اظهار کرد: در سالهای گذشته میزان تولید نفت کشور روزانه چهار میلیون و 200 بشکه بوده است و هم اکنون به دو میلیون و 700 بشکه در روز کاهش یافته است.

تاجگردون تصریح کرد: بهبود وضعیت شاخص های معیشتی مردم نیازمند زمان بیشتری است.

تاجگردون با یادآوری وجود بیش از پنج میلیون نفر جوان جویای کار در کشور ابراز داشت: تعامل بیشتر بخش خصوصی و دولتی راهکار اصلی کاهش بیکاری است.

تاجگردون بیان کرد: مسوولان کهگیلویه و بویراحمد در سال های طلایی اقتصاد ایران نتوانستند از امکانات طبیعی این استان برای وضعیت رفاهی زندگی مردم استفاده کنند.

وی با بیان این نکته که میزان اعتبارات عمرانی ملی این استان در سال 94 نسبت به سال های گذشته به میزان چشمگیری افزایش یافته است، ابرازامیدواری کرد: با ادامه روند کنونی و تکمیل طرح های مهم عمرانی و اقتصادی بتوان گام های بلندی به سوی توسعه و آبادانی این خطه مستعد اما محروم برداشت.

روستای ده ناصر از توابع دهستان لیشتر در 50 کیلومتری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد.

شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین