|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
سرمربی کروات تیم فوتبال فولاد خوزستان که دل پری از داور دیدار تیمش با گسترش فولاد داشت، گفت: داور اگر از نتیجه راضی باشد، یک هدیه به تیم مقابل می دهد.
دراگان اسکوچیچ عصر روز پنج شنبه در کنفرانس خبری بعد از بازی با گسترش فولاد تبریز که با باخت سه بر یک تیمش همراه بود، افزود: این داور در بازی با پیکان تهران نیز دو پنالتی مسلم برای تیم ما را نگرفت.

وی گفت: با دو تا سوتی داور بازی زد، دید و نظر وی برای من مشخص شد.

این مربی کروات در ادامه اعلام کرد: ما متاسفانه پیش از بازی و ورود به زمین، در رختکن بازی را به حریف باخته بودیم.

اسکوچیچ افزود: من هشت ماه است بر روی ایجاد تغییر در تفکرات بازیکنان کار می کنیم، ولی گویا تعداد نمی توانند خودشان را با ما وفق دهند.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص حضور چند بازیکن این تیم در تیم امید گفت: ایران را به عنوان خانه دوم خود می دانم و از اینکه بازیکنانم در رده های ملی هستند، به آنان افتخار می کنم.

وی افزود: ارتباط باشگاه ها و تیم ملی باید اصولی و منطقی باشد و به باشگاه ها لطمه وارد نکند و شما نمی توانید ببینید که رئال مادرید بازی داشته باشد و همزمان رونالدو مهاجم این تیم با تیم ملی پرتغال به میدان برود.

وی در پایان با انتقاد از قاضی میدان، گفت: من دنبال بهانه نیستم ولی تیم هم به داور کمک کرد.

تیم فولاد خوزستان با این شکست با 38 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی باقی ماند و گسترش فولاد با کسب سه امتیاز این دیدار به طور موقت در رتبه سیزدهم قرار گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین