|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۲
کد خبر: ۴۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
نماینده کرمانی خواسته‌هایی اعم از انتصاب افرادی خاص در شرکتهای تابعه وزارت کار در استان کرمان داشته که پس از مواجهه با مخالفت جدی اینجانب و اطمینان از عدم همکاری من در چنین موردی دست به جمع آوری امضا برای استیضاح زده است.
نماینده اردبیل، نیر و نمین در مجلس گفت: هیچ وزیری در سال 1393 استیضاح نخواهد شد.

کمال الدین پیرموذن ضمن اشاره به تلاش فردی از نمایندگان برای استیضاح دکتر علی ربیعی به خبرنگار شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید گفت: تلاش یکی از نمایندگان استان کرمان برای جمع آوری امضا جهت استیضاح وزیر ارزشمند و اصلاح طلب کابینه دولت تدبیر و امید متاسفانه جناحی و از منظر نگاه اصولگرایی نیست بلکه ریشه های دیگری دارد.



وی ادامه داد: امضا کنندگان این طرح استیضاح، جمعی از نمایندگان استان اصفهان نیز بودند که به دلیل انتصاب یک مدیرکل از سوی وزیر در استان اصفهان به عملکرد ایشان اعتراض داشتند. البته این مدیرکل مورد تایید برخی از نمایندگان استان اصفهان نیز بوده چنانکه هیچ یک از نمایندگان شهر اصفهان طرح استیضاح را امضا نکردند و این کاملا طبیعی است که به هنگام انتصاب یک مدیرکل جدید در یک استان برخی از نمایندگان استان موافق و برخی دیگر مخالف وی باشند و چنین مساله ای نباید به بهانه ای برای امضای طرح استیضاح تبدیل شود و به همین دلیل نیز مذاکراتی به این نمایندگان اصفهانی امضا کننده صورت گرفت که نظر ایشان را تغییر داد.

پیر موذن تاکید کرد: طبق گفتگویی که شخصا با وزیر داشته ام ایشان گفتند نماینده کرمانی خواسته‌هایی اعم از انتصاب افرادی خاص در شرکتهای تابعه وزارت کار در استان کرمان داشته که پس از مواجهه با مخالفت جدی اینجانب و اطمینان از عدم همکاری من در چنین موردی دست به جمع آوری امضا برای استیضاح زده است.

پیر موذن در پاسخ به این سوال خبرنگار شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید که چرا هیات رییسه استیضاح را اعلام وصول نکرده است افزود: البته امضاها به حد نصاب رسیده بود اما ایشان به دنبال جمع آوری امضای بیشتر بودند که شاید هم علت آن تغییر نظر برخی از نمایندگان اصفهانی باشد. از این روست که وی هنوز طرح استیضاح وزیر کار را تقدیم هیات رییسه نکرده تا هیات رییسه بتوانند اعلام وصول کنند.

نماینده مردم اردبیل نیر و نمین افزود: من با قاطعیت اعلام می کنم که در سال 93 هیچ وزیری استیضاح نخواهد شد و انشاءالله در یازدهم فروردین ماه خبر به بارنشستن توافق مذاکرات با غرب منتشر گردد و شاهد ایام خوشی برای ملت و دولت باشیم. به نحوی که دیگر هیچ احدی نتواند بارخاطر دولت شود و بساط افراطیونی که صدای ملت ایران را در خرداد ماه 1392 نشنیدند؛ جمع شود و ساکت خواهند گردید و به برکت این اتفاقات انسجام داخلی بیشتر خواهد شد.

پیرموذن در پایان افزود: مسلما مجلس ما مجلس پرسشگر و دولت ما دولت پاسخگوست اما شرایط به سمتی خواهد رفت که من بعد افرادی با انگیزه های خاص نخواهند توانست وزرا را دچار نگرانی های بی مورد کرده و فرآیند خدمتگذاری آنان به ملت را تحت تاثیرقرار دهند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
0
2
طَیِّبَ اللهُ أَنفاسَکُم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین